• De stelling van vandaag luidt:
    Het draait om de muziek en niet om het uiterlijk van de bandleden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    eens


    cupcake smells great

    Eens
    Al zorgt de media voor een ander beeld. Lady Gaga wordt vaak afgeschilderd als een lelijke vrouw met een kromme neus. Ze zei zelf: 'Ik ben ugly sexy'. In een reportage in de Humo eindigden ze met: 'Blijkbaar moet elke vrouw naakt en lelijk op het podium staan, maar als ze dat niet deden, las u dan dit artikel?'

    Eens


    :P

    Logica.. ^^


    If music be the food of love, play on!

    Hangt eraan. Als je een band ontdekt zonder te weten hoe ze eruit zien, dan zal je dat ook niet uitmaken.
    Maar soms dan schotelen ze je er eentje voor en je vind ze lelijk. Dan kan het wel eens zijn dat je er niet eens een keertje wilt naar luisteren.


    everything you imagined, and more...

    Ik denk dat de muziek het belangrijkst is. Maar je kunt eigenlijk niet ontkennen dat uiterlijk ook een rol speelt.

    eigenlijks,
    draait
    het wel om alle2.
    maar meer voor de muziek.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Eens.

    Colourful schreef:
    Ik denk dat de muziek het belangrijkst is. Maar je kunt eigenlijk niet ontkennen dat uiterlijk ook een rol speelt.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    100 % mee eens.

    Mensen die maar fan worden van een band omdat er "zo'n lekkere jongens" inzitten, zijn geen fans, maar gewoon oppervlakkige pubermeisjes.


    ars moriendi

    Colourful schreef:
    Ik denk dat de muziek het belangrijkst is. Maar je kunt eigenlijk niet ontkennen dat uiterlijk ook een rol speelt.


    Ben ik het niet mee eens. Je wordt fan van een band om de muziek die ze maken. Uiterlijk is een leuke bijzaak, vind ik.


    ars moriendi

    Eens. Ik hoe niet naar een concert van een paar kei knappe jongens, als ze rottige muziek maken. Al is het natuurlijk wel leuk dat je tijdens een concert, een knapperd, voor je hebt staan. Maar zo denk ik dan ook weer. Dan moet die wel goed zijn, natuurlijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Klopt, maar wel ook om de songteksten


    And make markleaving space for the guilt to be liquid,

    eens, maar het is wel leuk als ze er leuk uitzien:D

    Mee eens. Ik luister zat bands waarbij de bandleden er lelijk/minder prettig uitzien, maar de muziek is geweldig. <3


    Destroy what destroys you.

    tuurlijk, je kan een liedje toch niet lelijk vinden, omdat de bandleden lelijk zijn!(dance)