• De stelling van vandaag luidt:
    Het draait om de muziek en niet om het uiterlijk van de bandleden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    eens

    Eens, ik heb in principe schijt aan bandleden hun uiterlijk. Al is het wel mooi meegenomen als ze der een beetje leuk uitzien.
    Maar het is wel zo dat elke (vrouwelijke) artiest er halfnaakt bij moet lopen wil die doorbreken :8


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Eens.
    Op 1 band na: DBSK. Die jongens zijn echt mooi, maar die muziek mogen ze van mij wel laten zitten.


    Als je maar een ananas hebt..

    hmm, wel een beetje mee eens.

    Ik kan geen fan worden van een lelijke artiest. Ik weet niet waarom, maar ik kan het gewoon niet.
    Oneens.


    rules don't stop me

    Everlasting schreef:
    Eens, ik luister nu ongeveer een jaar naar Cinema Bizarre, ik vind hun muziek echt top! Maar in het begin vond ik Strify echt eng! Kun je het je voorstellen, ik ben nu geobsedeerd door hem! XD

    En idd Susan Boyle is een goed voorbeeld, alleen maakt zij meer muziek voor ouderen en die intereseren zich niet in het uiterlijk en sommige jongeren wel.


    idd ik ook


    Everyone Hase A Darkside

    Shambhala schreef:
    Eens.

    Helemaal eens!


    Some people make the world special just by being in it

    Eens, al speelt bij echt fan zijn voor sommigen uiterlijk wel een rol


    I'll take you to another world

    Ik vind het raar als mensen fan zijn van zangers/zangeressen/bands alleen maar om het uiterlijk. Luisteren zij dan nooit naar de muziek ofzo? oô [/domme opmerking]
    Nja ik ben het eens.


    You're a star in heaven.

    Eens, al is een goed uiterlijk natuurlijk wel mooi meegenomen haha.

    RepentRepent schreef:
    Oja, wat ik hier ook nog bij wil zeggen is ehm. Ik snap het eigenlijk niet. Ik geef nu snel een voorbeeld. Ik ken veel mensen die zeggen tegen mij. 'Ik vind Tokio Hotel hun muziek echt goed, maar ik ben geen fan.' Fan zijn draait toch enkel maar om de muziek of ben ik daar zo verkeerd in? o.o

    ik ben het met de stelling eens en hierboven dan ff
    ik denk gwn door het uiterlijk van de boys van TH..
    En misschien als je superfan ben vd muziek en dan ga je naar een concert dan moet je toch naar hun uiterlijk kijken met muziek ben ik het eens maar als je naar concerten gaat niet eens..
    Ik vind trouwens het uiterlijk van TH geweldig

    xx


    Don't stop believing, and you will be happy

    Eens


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    eens, ik luister naar versailles, en ik vind persoonlijk dat ze er niet uit zien, maar hun muziek is toch wel heel vet!!


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Het draait inderdaad alleen maar om de muziek, maar het is natuurlijk wel goed meegenomen als die bandleden mooi zijn. ^^