• De stelling van vandaag luidt:
    Het draait om de muziek en niet om het uiterlijk van de bandleden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    like duh


    ok

    Eens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2010 - 17:34 ]


    Simple, but effective.

    Ik denk dat het ook wel daaraan bijdraagt of je het wat vind


    Queen of Hell is my name

    Eens


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mee eens.


    sic itur ad astra

    Eens.. tis altijd meegenomen als het uiterlijk ook mee zit.. maar tgaat om de muziek <3


    Follow Your Dreams!

    zo mee eens XD


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    [ bericht aangepast op 11 feb 2010 - 19:06 ]

    Mee eens.
    Maar als ik in magazines kijk waar bands in staan, dan kijk ik ook wel eerst naar hun uiterlijk en als ik vind dat ze er leuk uitzien dan ga ik pas hun muziek opzoeken :3

    Eens, ik beoordeel op de muziek. Pas als ik de muziek niks vind kan ik zeggen dat ik geen fan ben. Het uiterlijk is misschien wel nodig om door te breken, maar uiteindelijk gaat het toch om de muziek die je maakt. Maar ik ken ook genoeg mensen die fan zijn van bands/zangers gewoon omdat ze er leuk uitzien. Maar dan ben je geen fan van de muziek, maar een fan van de persoon of band.


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Eens!
    Bijvoorbeeld; Beth Ditto van Gossip


    If we had not a soul, music would have created it.

    Helemaal mee eens. Ik vroeg laatst aan mijn vriendin waarom ze Toho zo haatte. 'Ja, ze zijn zo eng en vies en gatver, en Bill lijkt wel een meisje.'
    Dus eigenlijk -ook al is het onbewust- letten heel veel mensen ook op uiterlijk.


    it's so empty living behind these castle walls

    Eens. Als de bandleden knap zijn is dat gewoon mooi meegenomen


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Yup, maar soms helpt het uiterlijk ook, dan maakt het het wat leuker om naar te kijken:9~


    A line is a dot that went for a walk.