• Jeej ik ga morgen naar Amsterdam met een vriendin! ^^
    Naar Madame Tussauds en natuurlijk shoppen!

    Weten jullie nog vette winkels in Amsterdam? Het liefst een beetje in de buurt van De Dam/Madame Tussauds want ik ken er echt niks :')


    dream, dare, fly!

    Bershka! Die zit eh.. Als je bij 't monument staat, met je rug naar het monument, dan de winkelstraat rechts. Niet de straat met het sexmuseum, maar eentje verder. -Ik ben geen goede TomTom..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daar was ik vandaag nog!
    Ik zou echt naar River Island gaan als ik jullie was. Dat is ook heel dichtbij Madame Tussauds en ze hebben er echt leuke kleding. Ik heb er vandaag nog een broek + blauwe bloes gekocht : D En er is uitverkoop.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nid schreef:
    Bershka! Die zit eh.. Als je bij 't monument staat, met je rug naar het monument, dan de winkelstraat rechts. Niet de straat met het sexmuseum, maar eentje verder. -Ik ben geen goede TomTom..

    Jaaa daar ben ik gisteren geweest :'D
    Als je van galajurken houdt moet je naar Laura Dols (http://www.lauradols.nl/nl/vintage/avond__en_galajurken/) en voor de algemene winkels gewoon naar de Kalverstraat ^^
    Dat is alles wat ik weet, want ik kan de weg in mijn eigen prutdorpje nog kwijtraken :'D

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 17:38 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    op de nieuwe dijk zitten leuke winkeltjes en local fanatic zit daar ook hebben ze leuken aparte alternative dingen maar ook gewone dingen enz..


    http://dwergiie.blogspot.com/

    River Island!


    All was well.

    H&M


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Owkeej ik ben benieuwd ^^
    Ik ga over een half uur me bff ophalen en dan eens kijken of we uberhaupt in Amsterdam aankomen x'D
    We zijn echt geweldig met treinreizen en overstappen... *kuch kuch* :')


    dream, dare, fly!

    River island.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.