• Hoi,

    ik moet even mijn hart luchten, want ik ziet hier al de hele avond te huilen.

    Mijn grootste hobby is toneel spelen, sinds kort ben ik aangesloten bij een amateurgezelschap. In het begin leek het me allemaal spannend en een uitdagend, maar nu...
    Ik kwam in de groep terecht en ik had een gevoel dat ik me wel snel ging thuisvoelen, dacht ik. Een meisje dat op mijn school zit, zit ook in de groep. Ik heb haar altijd leuk gevonden, tot vandaag. Vandaag was het repetitie voor ons stuk, plots werden er roddels verspreid over mij door dat meisje van mijn school. Ze noemt me 'marginaal, abnormaal, raar kind' en nog woorden maar die wil ik er liever niet bij zetten... Gewoon zomaar uit het niets ;o.
    Op netlog staat een foto met de hele groep en ze heeft mij er uit bewerkt. Ik trek me veel van dingen aan en daarom huil ik al heel de avond. Ik weet dat het zinloos is maar ik kan het niet stoppen...



    Dit moest ik even kwijt... (huil)

    Ps; bedankt voor jullie steun.Dat doet deugd (ll)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 20:43 ]


    My friends are my estate.

    Serieus:
    Dat kind heeft niet alles op een rijtje daarboven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat ee kutkind is dat, zég. ._.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Huilen lucht meestal wel op hoor ;)
    En wat betreft dat meisje.. ik snap niet wat haar probleem is.. je heb haar volgens mij nog nooit wat misdaan :S en tis niet leuk dat ze zulke dingen doet..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ah, Jezus! Dat meen je toch niet? Heeft ze je eruit gehaald bij die foto?! Oh My God, dan ben je wel heel laag gezonken zeg als je dat gaat doen. Ik vind het serieus erg voor je. Ik had ook zo iets, ongeveer alleen dan met dansen, en iets anders. En..heb je een docent of volwassene bij die toneelding? En, ga anders wat meer om met je vrienden voor zelfvertrouwen en zo.

    Ik vind het echt erg voor je ;o


    Proud.

    Ach schat, dat ken ik. En toen het mij overkwam heb ik 's avonds bijna niets anders gedaan dan zitten huilen; ik heb toen bijna elke nacht mezelf in slaap gehuild. Maar ik weet nu beter en ik heb nu andere vrienden. Natuurlijk is het niet leuk dat ze dat is gaan doen, maar praat erover met de leider/leidster van dat amateurgezelschap. Die zal wel weten wat hij/zij dan moet doen. En praat ook met die mensen waar dat meisje dat is gaan tegen zeggen.

    ik weet hoe dat voelt! heb zelf ook gehad :http://www.quizlet.nl/stories/12473/mijn-gebeurtenissen-op-school/ ik heb ook zitten huilen. schaam je niet. gelukkig heb je het niet opo school. en dat meisje.... ze is gewoon nie goed(lol) zulke trutten heb ik ook achter me aan gehad

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 20:43 ]


    look at Flixster.com

    Beauxbatons schreef:
    Ah, Jezus! Dat meen je toch niet? Heeft ze je eruit gehaald bij die foto?! Oh My God, dan ben je wel heel laag gezonken zeg als je dat gaat doen. Ik vind het serieus erg voor je. Ik had ook zo iets, ongeveer alleen dan met dansen, en iets anders. En..heb je een docent of volwassene bij die toneelding? En, ga anders wat meer om met je vrienden voor zelfvertrouwen en zo.

    Ik vind het echt erg voor je ;o

    Jhaa een regisseur maar het probleem is dat dat meisje de dochter is van de regisseur.

    Ps; bedankt voor de steun <3


    My friends are my estate.

    En wat dan nog dat zij zijn dochter is? Als zij jou pest moet je juist het beste naar haar ouders gaan en het is juist goed dat hij haar dan zo op de vingers kan tikken. Echt, ik zou met hem erover gaan praten hoor.

    Whaaaaaaat. Wat een raar mens. Ik snap dat je je daar iets van aantrekt, dat is gewoon sneu!
    Maar toch moet ik je het advies geven om je eroverheen te zetten. Ze vind het alleen maar leuk om jou ermee te kleineren. Laat haar merken dat je er niets om geeft!


    I recycle my thoughts.

    Shambhala schreef:
    Serieus:
    Dat kind heeft niet alles op een rijtje daarboven.


    For once I want to be the car crash.

    Vigilante schreef:
    En wat dan nog dat zij zijn dochter is? Als zij jou pest moet je juist het beste naar haar ouders gaan en het is juist goed dat hij haar dan zo op de vingers kan tikken. Echt, ik zou met hem erover gaan praten hoor.

    Okee ik ga het doen. Ik was er eerst echt bang voor enzo. Maar echt bedankt voor je steun <3


    My friends are my estate.

    Oh, meid. Mijn hobby is dansen en ik doe het al 5 jaar. Elk jaar zat ik in een groep hoger, en dit jaar voel ik me er helemaal niet thuis. Vorig jaar was de groep zo goed, niemand sluitte iemand uit, iedereen hoorde erbij en het was altijd geweldig. Maar nu zijn al die meisjes veel ouder dan ik. Maar oké, genoeg over mijn gelul, ik vind het ook niet leuk daar, maar ik kan gewoon niet zonder dansen, en daarom doe ik verder. Simpelweg voor mijn hobby, en niet omdat die meiden zo doen zal ik stoppen. Misschien moet je ook zo denken, en je er niet te veel van aantrekken, en ervan genieten omdat je doet wat je graag doet.

    Amai, wat voor iemand is dat Ö
    Hoe kun je zo laag gevallen zijn..
    Probeer het je niet aan te trekken, ook al is het moeilijk (flower)
    Veel sterkte!


    Your Butt is Mine!

    Kick her in the nuts! ;D
    Err, als je erbij kunt met je voet.

    Ik had zin om dat te zeggen ._. Jullie brengen me namenlijk goede zin hier op Q soms, zoals vandaag :3

    Maar nog iets: Ookal zijn het haar ouders, gewoon er naar toe gaan. Wie weet vinden hun het zo erg en mag ze niet meer meedoen als straf :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Shambhala schreef:
    Serieus:
    Dat kind heeft niet alles op een rijtje daarboven.


    Smiling but close to tears.