• Hoi,

    ik moet even mijn hart luchten, want ik ziet hier al de hele avond te huilen.

    Mijn grootste hobby is toneel spelen, sinds kort ben ik aangesloten bij een amateurgezelschap. In het begin leek het me allemaal spannend en een uitdagend, maar nu...
    Ik kwam in de groep terecht en ik had een gevoel dat ik me wel snel ging thuisvoelen, dacht ik. Een meisje dat op mijn school zit, zit ook in de groep. Ik heb haar altijd leuk gevonden, tot vandaag. Vandaag was het repetitie voor ons stuk, plots werden er roddels verspreid over mij door dat meisje van mijn school. Ze noemt me 'marginaal, abnormaal, raar kind' en nog woorden maar die wil ik er liever niet bij zetten... Gewoon zomaar uit het niets ;o.
    Op netlog staat een foto met de hele groep en ze heeft mij er uit bewerkt. Ik trek me veel van dingen aan en daarom huil ik al heel de avond. Ik weet dat het zinloos is maar ik kan het niet stoppen...



    Dit moest ik even kwijt... (huil)

    Ps; bedankt voor jullie steun.Dat doet deugd (ll)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 20:43 ]


    My friends are my estate.

    Kijk eens aan mensen. Heeft Quizlet weer gelijk gewerkt aan zijn sociale gedrag van de week door mensen te steunen in moeilijke tijden. (cool)

    Nee, serieus. Ik vind dit erg voor je en ik hoop dat je er uit komt met een regiseur of een ouder. Echt sterkte! (flower)


    Proud.

    Sensible schreef:
    Oh, meid. Mijn hobby is dansen en ik doe het al 5 jaar. Elk jaar zat ik in een groep hoger, en dit jaar voel ik me er helemaal niet thuis. Vorig jaar was de groep zo goed, niemand sluitte iemand uit, iedereen hoorde erbij en het was altijd geweldig. Maar nu zijn al die meisjes veel ouder dan ik. Maar oké, genoeg over mijn gelul, ik vind het ook niet leuk daar, maar ik kan gewoon niet zonder dansen, en daarom doe ik verder. Simpelweg voor mijn hobby, en niet omdat die meiden zo doen zal ik stoppen. Misschien moet je ook zo denken, en je er niet te veel van aantrekken, en ervan genieten omdat je doet wat je graag doet.

    Jé hebt gelijk. Hartelijk bedankt voor je steun <3


    My friends are my estate.

    Bedankt iedereen, ik voel me al stukke beter. Jullie zijn geweldig (:

    Dikké (K)


    My friends are my estate.

    JetFire schreef:
    ik weet hoe dat voelt! heb zelf ook gehad :http://www.quizlet.nl/stories/12473/mijn-gebeurtenissen-op-school/ ik heb ook zitten huilen. schaam je niet. gelukkig heb je het niet opo school. en dat meisje.... ze is gewoon nie goed(lol) zulke trutten heb ik ook achter me aan gehad

    Grappig dat je het woord trut uitspreekt. In het toneel moet ze namelijk een trut spelen (':


    My friends are my estate.

    Relentless schreef:
    Bedankt iedereen, ik voel me al stukke beter. Jullie zijn geweldig (:

    Dikké (K)

    Geen dank. Je had dit namelijk simpel nodig. Mensen waarvan ik vind dat ze zich aanstellen, daar reageer ik al geen eens bij. Alleen jou verhaal vind ik echt erg dus wens ik je echt sterkte. En ik hoop dat je met een gelukkig had 2010 in gaat =]


    Proud.

    Ze is zeker jaloers ofzo. Misschien vind zij dat jij beter kan acteren? In ieder geval is het laag van haar, probeer je er over haar kinderachtig gedoe heen te zetten en blijf gewoon omgaan met de rest van de mensen op toneel.
    Sterkte (flower)


    You're a star in heaven.

    Beauxbatons schreef:
    (...)
    Geen dank. Je had dit namelijk simpel nodig. Mensen waarvan ik vind dat ze zich aanstellen, daar reageer ik al geen eens bij. Alleen jou verhaal vind ik echt erg dus wens ik je echt sterkte. En ik hoop dat je met een gelukkig had 2010 in gaat =]

    Jé bent een sgatjé. Maar eigelijk moet ik nog iets kwijt ik maak er wel een topic over. Ik wens voor jou hetzelfde (:


    My friends are my estate.

    Bovicide schreef:
    Ze is zeker jaloers ofzo. Misschien vind zij dat jij beter kan acteren? In ieder geval is het laag van haar, probeer je er over haar kinderachtig gedoe heen te zetten en blijf gewoon omgaan met de rest van de mensen op toneel.
    Sterkte (flower)

    Dankjé (ll)


    My friends are my estate.

    Vraag eens wat haar probleem is, en als dat niet werkt:
    Net hetzelde doen met die foto en als zij er dan iets op zegt zeg je 'Jij deed dat ook zonder reden en ik wou eens zien wat daar nu zo grappig aan is, maar ik snap het nog steeds niet'

    Dan zal ze wel anders piepen, denk ik. (;


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    O gosh, heeft ze dat echt gedaan?! ;o
    Dan mens heeft echt geen leven o.o

    Heel veel sterkte jij! Ik hoop dat dat mens inziet dat ze stom bezig is.


    Never run out of reasons to smile...

    Unfaltering schreef:
    O gosh, heeft ze dat echt gedaan?! ;o
    Dan mens heeft echt geen leven o.o

    Heel veel sterkte jij! Ik hoop dat dat mens inziet dat ze stom bezig is.

    Hoop ik ook.

    Dankjé voor de steun (ll)


    My friends are my estate.

    Ze is waarschijnlijk gewoon jaloers en zo.
    Veel mensen zijn zo en het is echt zielig, maar je moet je er echt niet zoveel van aan trekken. Want het enige wat ze hiermee wil bereiken is dat je ermee stopt.
    Maar bekijk het zo; Ze verspilt haar tijd door over jou te roddelen, dus vind ze je best een belangrijk persoon? Als je het roddelen waard ben.
    Ze ziet je als een bedreiging. Negeer het geroddel en doe je ding.
    Die anderen zullen wel inzien dat zij het marginale, rare kind nzo is ;]


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    xDropcakes schreef:
    Ze is waarschijnlijk gewoon jaloers en zo.
    Veel mensen zijn zo en het is echt zielig, maar je moet je er echt niet zoveel van aan trekken. Want het enige wat ze hiermee wil bereiken is dat je ermee stopt.
    Maar bekijk het zo; Ze verspilt haar tijd door over jou te roddelen, dus vind ze je best een belangrijk persoon? Als je het roddelen waard ben.
    Ze ziet je als een bedreiging. Negeer het geroddel en doe je ding.
    Die anderen zullen wel inzien dat zij het marginale, rare kind nzo is ;]

    Bédankt voor de steun. ( En de tips (: )


    My friends are my estate.

    Ik werd vroeger ook gepest. In het begin was het ook heel erg leuk in mijn dansgroep. Op een keertje was ik eens een week ziek en kon dus niet dansen. Toen ik de week daarna terug was, negeerde mijn vriendin me, ze liep me zomaar voorbij. Ik vond dat heel erg want ik wist totaal niet wat ik verkeerd had gedaan. Achteraf begon de hele groep heel stom te doen tegen mij, me buiten sluiten en zo:(

    Kenmerk van jaloersheid?


    Als je maar een ananas hebt..