• Hoi,

    ik moet even mijn hart luchten, want ik ziet hier al de hele avond te huilen.

    Mijn grootste hobby is toneel spelen, sinds kort ben ik aangesloten bij een amateurgezelschap. In het begin leek het me allemaal spannend en een uitdagend, maar nu...
    Ik kwam in de groep terecht en ik had een gevoel dat ik me wel snel ging thuisvoelen, dacht ik. Een meisje dat op mijn school zit, zit ook in de groep. Ik heb haar altijd leuk gevonden, tot vandaag. Vandaag was het repetitie voor ons stuk, plots werden er roddels verspreid over mij door dat meisje van mijn school. Ze noemt me 'marginaal, abnormaal, raar kind' en nog woorden maar die wil ik er liever niet bij zetten... Gewoon zomaar uit het niets ;o.
    Op netlog staat een foto met de hele groep en ze heeft mij er uit bewerkt. Ik trek me veel van dingen aan en daarom huil ik al heel de avond. Ik weet dat het zinloos is maar ik kan het niet stoppen...



    Dit moest ik even kwijt... (huil)

    Ps; bedankt voor jullie steun.Dat doet deugd (ll)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 20:43 ]


    My friends are my estate.

    wat een loser kind. =3

    Misschien moet je haar ook eens gaan uitschelden ? ;x


    None but ourselves can free our minds.

    wat raar zeg, vreemd kind..niks van aantrekken;) en lekker toneel blijven spelen! dat is super!

    Dat is de harde wereld van de showbusiness. Je ziet het ook gebeuren in de roddelbladen. Waarom? Jaloezie. Oh meisje, dit doet ze alleen maar zodat jij je rot gaat voelen en minder presteert. Ik ken het, heb het zelf ook gehad maar ik ben ermee gekapt omdat ik mijn tijd wel beter kon gebruiken. In ieder geval, als je echt gelooft dat hierin je toekomst ligt, laat je dan niet uit het veld slaan door zoiets laags. Laat je niet kennen! In de showbusiness heb je een dikke huid nodig.. En ik wil niet lullig overkomen, maar als je echt wat wil doen later in de showbusiness, let je hier dan overheen. Laat je niet kennen, want als je doorgaat in de showbusiness zal het later nog 1000x erger worden.


    Life is hard and then we die

    Gewoon niet op letten. wat mag ze zelf dan wel voorstellen als ze dat allemaal over je zegt..
    Gewoon doen waar je zin in hebt en je er niets van aantrekken. En probeer anders met andere kinderen uit die groep op te trekken..


    Je moet worden wie je bent.

    je moet je niet schamen voor je tranen want huiln kan je soms echt opluchten en huilen doet soms gewoon goed
    & meid trek het je niet aan, ok daar ben ik weer met die zin die iedereen gemakkelijk gebruikt terwijl het makkelijker gezegd is dan gedaan
    ik ga niet zggn dat je moet stoppn met toneel maar mss zoek je beter uit naar iets anders of ga je met de leider prtn? want anders krijg je mss afkeer van toneelspelen door die meid en dat mag niet gebeuren als je zo graag toneelspeelt. & weet dat je ook echte vrienden hebt ook al heb je soms het gevoel of je niemand hebt dat heb k ook vaak, maar wij op Q zijn der allemaal voor jou(H)Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....