• Ik moet voor school een maatschappelijke stage lopen van 36 uur. Ik heb al een paar ideeën waar ik wil. Maar ik vraag me dus af, kan het ook bij de bibliotheek? Want je mag sowiso geen stage lopen bij een comercieël bedrijf (bedrijf dat veel winst maakt) Maar denken jullie dat ik iets voor de bibliotheek kan betekenen? Of als jullie andere plekken weten waar je een stage kunt lopen (vrijwilligers werk) Laat het me weten!


    Alvast bedankt! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Basisschool heb ik gedaan.


    I want my bloody cheese now!^^

    sunshine93 schreef:
    Basisschool heb ik gedaan.


    Dat komt bij mij niet uit met mijn lesrooster.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik werk nu bij een bejaardentehuis. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ziekenhuis _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Kinderdagverblijf.
    En volgens mij kan de bieb ook wel hoor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik moest afgelopen jaar 1x stage lopen bij een bejaardenhuis echt een trauma aan over gehouden daar wil ik echt never nooit meer werken. En als ik later oud ben laat ik me daar echt niet instoppen!!!
    Vreselijk gewoon


    All the shit I did tonight those be the best memories

    LoveSomeone schreef:
    Ik moest afgelopen jaar 1x stage lopen bij een bejaardenhuis echt een trauma aan over gehouden daar wil ik echt never nooit meer werken. En als ik later oud ben laat ik me daar echt niet instoppen!!!
    Vreselijk gewoon


    Dan weet ik nu dus waar ik niet moet zijn xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik loop stage bij een kinderopvang. Echt een aanrader (: Maar een bibliotheek moet wel kunnen volgens mij. Kun je het op school niet navragen?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 13:48 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb in de zomer vakantiewerk gedaan in een bejaardentehuis^^, ik vond dat wel heel leuk, want ik deed activiteitenbegleiding[:
    Maar bij die bieb mag volgens mij ook.


    If you want me to listen, whisper...

    Ik ga stage lopen op een buurthuis. Jongeren werk.
    I can't wait^^
    Maar een bibliotheek maakt ook winst dus volgensmij mag dat niet...


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Bibliotheek mag denk ik wel.
    Als je in mijn dorp woonde, kon je bij het Archeon. Daar hebben ze altijd van die vrijwilligers die in kostuums rondlopen 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bejaardentehuis.


    Cowards die many times before their deaths.

    hey,
    je kan heel goed je MaS bij de bieb doen, een bieb maakt namelijk geen winst en doen heel veel projecten om maatschappelijk betrokken te zijn bij de gemeente waarin ze gevestigd zijn. een leuk project wat je bij de bieb kan doen is voorlezen op je oude basisschool!
    succes!

    Buurtcentrum/jongerencentrum
    En nu je het zegt: ik moet nog 16½ uur maken. Oeps...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ga stage lopen bij Emergis. (krul)


    Protège moi de mes désirs.