• ik ben nu een verhaal aan het schrijven, maar ik heb "dodelijke opdrachten" nodig.
    In mijn verhaal zitten er 15 mensen en ze moeten allemaal een dodelijke opdracht doen, maar ik weet niks xD
    ze moeten allemaal zowieso 1 opdracht doen, dus ik heb er minimaal 15 nodig:$
    Trouwens, het speelt zich allemaal af in het bos, dus het liefst geen opdrachten die je binnen moet doen;)
    alvast bedankt voor jullie hulp:Y)

    edit
    wel 'mogelijke' opdrachten xD

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 16:35 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Een appel van iemands hoofd schieten met pijl en boog, zoals bij Robin Hood. ;x

    weet nie of het mogleijk is maarja mischien wel ,mischien niet xD
    uhmm mischien dat iemand een Beker moet vullen met bloed (van zichzelf),en dan moet die met een mes in zijn arm/been/buik/waar dan ook/ snijden xD

    of dat er egens een Lichaam legt (van iets/iemand...wel een dood lichaam xD of een levend iemand) en dat diegene wat uit die lichaam moet halen (zoals een sleutel ofzo xD)

    of er ligt ergesn een schaal met *zeg maar ff wat* 5 gehaktballen,in 4 van de 5 zit een soort gif(of een naald ofzo xD) dus als je die inslikt dan ben je...uhh nie blij.

    of iemand zit (beblindoekt) in een grote/lange grot(ofzo) en dan moet die de uitweg zien te vinden maar er liggen bijna overal stukken glas.

    ben nie erg creatief met dit soort dingen maar mischien kun je er wat uithalen <: D
    *heeft zin in je nieuwe story* <3


    Without the Darkness,we can be blinded by Light