• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    reuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:22 ]

    -Spam-
    Zal wel raar zijn om je naam nu niet meer in de crew-lijst te zien hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    oh, ik heb het nooit echt gemerkt dat je een sarcastische bitch bent ;f maar ik vind het toch wel erg voor je.


    Cowards die many times before their deaths.

    Treuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    En natuurlijk weet je zelf ook wel dat dat niet klopt, Tara.

    Ik vind het evengoed jammer, ook al kunnen we elkaar niet meer uitstaan. Succes nog met de fanclub.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh, raar. Hoe hebben ze gezegd dan dat je geen moderator meer was, als ze niet naar je toe zijn gekomen?
    -spam spam spam spam-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    aww ik vind het oprecht heel jammer :[

    k zal je missen op het modforum, maar hoop dat je toch op Q blijft hangen <3

    we'll keep in touch baby


    BAM!

    Serieus ik ga je missen als mod en als vriendin.
    Smerig dat die andere mods zo doen.


    I need you like a heart needs a beat

    @ Kirsten.
    Haha laat me niet lachen als je doelt op dat topic 2 maanden terug. :')

    En ja het is inderdaad wel raar, en Q is ook behoorlijk leeg zonder al die fucnties. :')

    YES! Weer een mod minder (baby)
    Ik zal je missen als mod zijnde hoor. Veel succes met de fanclub <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wel vreemd, ik heb je altijd als mod gekent ;o


    The soul needs autumn.

    Heroic schreef:
    Oh, raar. Hoe hebben ze gezegd dan dat je geen moderator meer was, als ze niet naar je toe zijn gekomen?
    -spam spam spam spam-

    Rutger stuurde me een pb met de mededeling dat ik eruit gezet was omdat mensen niet met me wilde samenwerken.

    Backstabber schreef:
    -Spam-
    Zal wel raar zijn om je naam nu niet meer in de crew-lijst te zien hoor.

    Ja, daar dacht ik ook al aan.
    Ik sta buiten deze kwestie, heb alleen om en om wat vaagjes opgevangen. Maar hoe dan ook: Succes verder!


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished schreef:
    (...)
    Rutger stuurde me een pb met de mededeling dat ik eruit gezet was omdat mensen niet met me wilde samenwerken.

    Ouich...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    NJ schreef:
    Wel vreemd, ik heb je altijd als mod gekent ;o

    Ik heb Q ook enkel als modzijnde gekend.
    Daarom zal ik er nu ook wel niet meer komen :)
    Nog even afscheid.

    Cherished schreef:
    (...)
    Rutger stuurde me een pb met de mededeling dat ik eruit gezet was omdat mensen niet met me wilde samenwerken.

    Oh..
    Nou ja, nu hoor je bij de normale burgers van Quizlettopia. :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ahh,ik ken je niet(niet goed teminste) maar ik vind het wel jammer dat ik je nu niet meer in de crew-lijst zie staan...
    Jammer..

    maar wel suc6 met je fanclub^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~