• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    reuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:22 ]

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Ouich...

    Ja zo gaan ze blijkbaar met iemand om die hén als moderator heeft gekozen in een verleden.
    Maarja

    Cherished schreef:
    (...)
    Rutger stuurde me een pb met de mededeling dat ik eruit gezet was omdat mensen niet met me wilde samenwerken.


    dat vind ik wel achterbaks.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik vond aan de ene kant dat je je goed inzette als mod, maar aan de andere kant snap ik van de mods heel goed waarom ze hiervoor hebben gekozen, en hoe veel users erover denken. Maar het is wel raar om Cherished in het blauw te zien..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cherished schreef:
    (...)
    Rutger stuurde me een pb met de mededeling dat ik eruit gezet was omdat mensen niet met me wilde samenwerken.


    No offence against mods but, dat hadden ze heus wel zelf kunnen doen.
    En ja, voor jou moet het wel veranderen zonder extra's. :'D

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 18:00 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wat stom van hun :x


    You can run but not hide

    Veel plezier als User! ^^


    Your Butt is Mine!

    Heeft dat toevallig iets te maken met die profielfoto's van 'ik wil meer respect' ofzo?

    Cherished schreef:
    (...)
    Rutger stuurde me een pb met de mededeling dat ik eruit gezet was omdat mensen niet met me wilde samenwerken.

    En Quizlet ging leuker worden in 2010?
    Dus niet.


    I need you like a heart needs a beat

    Dazzled schreef:
    Heeft dat toevallig iets te maken met die profielfoto's van 'ik wil meer respect' ofzo?

    Nou ik weet niet wat dit voor respect is hoor xD

    Dat is wel raar, ik herkende je eigenlijk altijd als mod ;o

    Schijnbaar vind je het wel erg, anders zou je dat gedeelte van dat lef er heus niet tussen gezet hebben.

    Wel lullig dat ze dat zo gezegd hebben en je bent geen bitch. Sarcastisch wel, maar dat is juist iets wat jou jou maakt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hell yeah babe, you rock my socks!

    Cherished schreef:
    @ Kirsten.
    Haha laat me niet lachen als je doelt op dat topic 2 maanden terug. :')

    En ja het is inderdaad wel raar, en Q is ook behoorlijk leeg zonder al die fucnties. :')
    Je weet goed dat ik dat niet bedoel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Onderbroek schreef:
    Schijnbaar vind je het wel erg, anders zou je dat gedeelte van dat lef er heus niet tussen gezet hebben.

    Wel lullig dat ze dat zo gezegd hebben en je bent geen bitch. Sarcastisch wel, maar dat is juist iets wat jou jou maakt.

    Nee hoor, ik had al niet verwacht dat iemand het lef zou hebben. Of eigenlijk wel één mod, maar zelfs die dus blijkbaar niet.
    Vond het wel nodig om te noemen omdat dát dus een site moet leiden hier.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik had al niet verwacht dat iemand het lef zou hebben. Of eigenlijk wel één mod, maar zelfs die dus blijkbaar niet.
    Vond het wel nodig om te noemen omdat dát dus een site moet leiden hier.


    Is het erg dat ik hier stiekem helemaal kapot ga door je laatste mooie zin?

    Ik vind het lullig voor je dat ze je dan zo behandeld hebben. Eerlijkheid had ik dan toch wel verwacht bij de mods.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.