• Ja helaas pindakaas!
    Ik kreeg net het bericht binnen dat de moddies hier me weg wilde hebben. Heel spijtig inderdaad.
    Ik kan zeker niet zeggen dat ik er de laatste tijd veel was, nee.
    Reden daarvoor was dat ik naast mijn echte werk wat elke dag van 9 tot 6, of soms zelf tot half 11 is, en daarnaast het runnen van een fanclub, vaak leidt tot minder online komen op Quizlet.

    Verder ben ik geloof ik een te sarcastische bitch to handle here, en zijn ze me liever kwijt dan rijk. Behalve Randomrythm natuurlijk <3 ^^
    Dus bij deze, ik ben geen moderator meer!

    reuren kan ik er niet om, aangezien geen enkel mod verder het lef had zelf naar me toe te komen in deze kwestie, wat ik erg humoristisch vind.
    Blijkbaar miste dat 'respect' voor mijn verdere inzet die ik als moderator hier al die tijd heb gegeven.

    Maargoed aan alle andere op Quizlet, spam maar naar hartelust, want ik zal je niet meer straffen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 22:22 ]

    Dazzled schreef:
    Heeft dat toevallig iets te maken met die profielfoto's van 'ik wil meer respect' ofzo?

    Nee. Dat staat los hiervan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished schreef:
    (...)
    Rutger stuurde me een pb met de mededeling dat ik eruit gezet was omdat mensen niet met me wilde samenwerken.


    dat vind ik best lullig:X
    konden ze zelf niet hun werk opknappen door naar je toe te gaan en te zeggen dat je eruit ligt >.<
    maargoed, inderdaad even wennen om je naam blauw te zien en niet rood(nerd)
    nog succes met je fanclub:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    =/

    Nou, concentreer je maar goed op THH dan. <3

    Niet om de boel op te kutten ofzo, maar dat ze het lef niet hebben.. Ze zullen vast een reden gehad hebben om dit te doen en ik snap nog best dat ze dit niet met z'n allen rechtstreeks naar jou toe zijn gestapt. Als ze dat wel hadden gedaan zou het nog best kunnen dat er een huge ruzie uit was gekomen, en daar schiet je helemaal niks mee op, zeker niet als je 'dat bent dat een site moet leiden'.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het nog steeds achterbaks dat Rutger het moet zeggen en dat die persoon in kwestie het zelf niet kan zeggen,om dan nog maar te zwijgen over de rest die haar volgt.


    I need you like a heart needs a beat

    Veel succes verder met THH.

    Veel plezier met de blauwe kleur ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Photographs schreef:
    Ik vind het nog steeds achterbaks dat Rutger het moet zeggen en dat die persoon in kwestie het zelf niet kan zeggen,om dan nog maar te zwijgen over de rest die haar volgt.
    Die persoon :'DD, dat zal ik dan wel weer zijn neem ik aan. Het was een gezamelijk besluit en Tara was hier wel al langer van op de hoogte dat het eraan zat te komen als ze zo door ging. Anyway, zo gaat dat. Als sitebeheerder, omdat de rest geen moderators kan ontmodden. En je moet niet denken dat we zoiets voor de lol doen, want dat is echt niet het geval.

    Maar het is Tara haar topic, dus ik hou mijn mond wel voor ik het nog meer verkracht (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    MOGEN WE SPAMMEN? ;O
    Jippie! :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    MOGEN WE SPAMMEN? ;O
    Jippie! :'D
    Haal dat maar uit je hoofd Lientje (krul) :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar je ziet wel he, dat hier een dikke discussie over komt. Dus, sommigen loves Tara. En je moet blij zijn met die mensen die van je houden. De rest verdient geen aandacht.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Die persoon :'DD, dat zal ik dan wel weer zijn neem ik aan. Het was een gezamelijk besluit en Tara was hier wel al langer van op de hoogte dat het eraan zat te komen als ze zo door ging. Anyway, zo gaat dat. Als sitebeheerder, omdat de rest geen moderators kan ontmodden. En je moet niet denken dat we zoiets voor de lol doen, want dat is echt niet het geval.

    Maar het is Tara haar topic, dus ik hou mijn mond wel voor ik het nog meer verkracht (krul)

    Toch blijf ik het achterbaks vinden.
    Tara was en blijft een hele goede mod!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 18:15 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Photographs schreef:
    (...)
    Toch blijf ik het achterbaks vinden.
    Tara was een hele goede mod!
    Was ja, dat klopt. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Was ja, dat klopt. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.

    Oeps ik bedoel blijft,ze is veel beter dan de meeste mods en in het algemeen blijft ze de beste.


    I need you like a heart needs a beat

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Was ja, dat klopt. Meer heb ik er niet meer over te zeggen.


    Moeten wij dat opvatten als een: "Vroeger was ze een goede mod, maar de laatste tijd zoog ze als mod?"


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.