• Ik zit heel erg te twijfelen wat ik wil worden later. Ik kan advocaat worden en psycholoog maar ik kan niet kiezen. Het duurt ook nog wel 5 jaar voordat ik definitief moet beslissen, maartoch xd

    Wat zouden jullie kiezen?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik zou advocaat kiezen, want dat wil ik heel misschien worden later :'D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 21:59 ]

    Psycholoog =]


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    psycholoog


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik was eerst ook daartussen aan het twijfelen. Nu heb ik gekozen voor Advocaat, en ben ik weer aan het twijfelen. Tussen Advocaat, Griffier & Bedrijfseconoom.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geen van beiden. :')

    Advocaat :'D
    Als ik psycholoog zou worden, zou ik veel te veel met de problemen van die mensen zitten buiten mijn werk en dat lijkt me niet zo leuk :X


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik wil later advocate worden dus advocaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    psycholoog :]


    I've got you to make me feel stronger.

    Psycholoog


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    psycholoog :Y)
    en phenomenon, hierbij wil ik mijn excuses aanbieden voor al wat ik gezegd heb, soms kan ik me gewoon niet inhouden ;x

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 22:31 ]


    -

    Blondiepants schreef:
    psycholoog :Y)
    en phenomenon, hierbij wil ik mijn excuses aanbieden voor al wat ik gezegd heb, soms kan ik me gewoon niet inhouden ;x

    Meen je dat echt?
    Want dan doe ik dat ook. Sommige dingen had ik niet zo moeten zeggen. Maar dat wil ik nooit toegeven, haha, en al helemaal niet als eerste :x


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    (...)
    Meen je dat echt?
    Want dan doe ik dat ook. Sommige dingen had ik niet zo moeten zeggen. Maar dat wil ik nooit toegeven, haha, en al helemaal niet als eerste :x


    tuurlijk meen ik dat !
    Ik vind het eigenlijk best wel dom dat we ruzie hadden, al weet ik eigenlijk niet meer hoe het begon, maargoed.
    Jij = van mijn bloklijst :9~
    en ik geef ook niet graag als eerste toe, maar iemand moet het toch doen eh ^^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 22:40 ]


    -

    Blondiepants schreef:
    (...)

    tuurlijk meen ik dat !
    Ik vind het eigenlijk best wel dom dat we ruzie hadden, al weet ik eigenlijk niet meer hoe het begon, maargoed.
    Jij = van mijn bloklijst :9~
    en ik geef ook niet graag als eerste toe, maar iemand moet het toch doen eh ^^


    Haha oké, jij ook van de mijne : )
    Ik weet stiekem ook helemaal niet meer waarom xd

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 22:44 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Eigenlijk wil ik je hierin niet beïnvloeden. Maar ik persoonlijk zou dan voor psycholoog gaan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.