• Wie heeft het ?

    Lookbook.nu is een site voor mode en modeliefhebbers. Fashionista's, fotograven en onder andere Alex Evans en Izzy Hilton zijn er actief.

    Inkomen kan alleen op uitnodiging of je moet toegelaten worden door een aanmeldingsformulier.

    Ik heb het klik maar omdat mijn camera kapot is en ik geen foto's wil maken met mijn blackberry heb ik maar een look die behoorlijk kut is.

    Ik nodig bovendien niet uit, enkel als ik je stijl écht leuk vind en ik heb ook geen zin in dat iedereen gaat vragen of iemand ze wil uitnodigen, dus het liefst heb ik dat je je gewoon aanmeld bij de site zelf dan weet je zeker of je het wel hebt om erin te komen. en dat klinkt hard maar het is gewoon een 'exclusieve' site.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ut niet. n_n


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb het niet. Maar ik had er ook nog nooit van gehoord :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het niet, maar het lijkt me wel leuk


    your eyes are like stars in the night.

    Renée H.
    Ik nodig alleen uit als ik je look echt inspirerend vind.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 19:26 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rosebeat schreef:
    Ik heb het niet. Maar ik had er ook nog nooit van gehoord :'D

    Poseidon schreef:
    Ik heb het niet, maar het lijkt me wel leuk


    Smiling but close to tears.

    Ik wil het niet.
    Ik ben 'hip' op mijn eigen manier. _O_


    Let the Night embrace you

    Ik heb het niet en stiekem zou ik het ook niet willen hebben ;x
    Maar vind het wel leuk om rond te neuzen op de site (nerd)


    -

    Blondiepants schreef:
    Ik heb het niet en stiekem zou ik het ook niet willen hebben ;x
    Maar vind het wel leuk om rond te neuzen op de site (nerd)

    Stiekem wel ja. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb het niet nee : D


    rules don't stop me

    Ik ga jou een look sturen, als de camera weer werkt. :Y)

    Nu zegt hij steeds dat de batterij op is, terwijl ik al tienduizend keer heb vervangen. oO

    Manhattan schreef:
    Ik ga jou een look sturen, als de camera weer werkt. :Y)

    Nu zegt hij steeds dat de batterij op is, terwijl ik al tienduizend keer heb vervangen. oO

    Je mag mij ook wel een look sturen anders hoor. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    (...)
    Je mag mij ook wel een look sturen anders hoor. :Y)

    Ik zal jou ook sturen. :Y)

    Niet dat ik zo'n pretty kleren heb, meer basicthings, maar toch wil ik die look posten. :3

    Manhattan schreef:
    (...)
    Ik zal jou ook sturen. :Y)

    Niet dat ik zo'n pretty kleren heb, meer basicthings, maar toch wil ik die look posten. :3

    Maakt niks uit als je het gewoon leuk combineert enzo is het goed, het hoeft niet persée druk te wezen. Basic kan ook héél leuk wezen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb me aangemeld, nou maar zien x]


    -