• vind ik stiekem heel sexy. en ook als ze roken :x

    Wat vinden jullie sexy als een jongen dat doet?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Crush schreef:
    Ik vindt een jongen die zo van dat skaterhaar heeft en dan zo'n 'hairflipding' doet stiekem sexy. :9~

    Me too!


    Death is placeful, easy. Life is harder.

    Als een jongen lekkere spieren heeft, en een heel knap sexy gezicht met mooie tanden, een beetje bruiner van de zon. Als hun haar goed staat, eigenlijk alles wat een jongen perfect maakt.

    Maar niet roken, en als we zouden zoenen dan zou hij naar sigaretrook stinken :x


    You can run but not hide

    Skaters?Nahhh..
    Jongens die gitaar spelen,?Jahhh..
    Jongens die roken?Bahhh..
    Cuties?Da,Da!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jongens die gitaar spelen, wauw.
    En ik val op jongens die uitstraling hebben, uitstraling is sexy

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 17:28 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een jongen die gitaar speelt, en als hij daarbij zingt vaak nog meer. En drummers zijn soms ook sexy. :]

    Een jongen die heel erg verlegen is en altijd naar beneden kijkt, behalve op het moment als jij naar hem kijkt, waardoor hij rood word. Dat is echt heel lief :3


    Underdog, just look at the mess you made.

    En jongens die als ze zich moeten verkleden daar helemaal in opgaan en het hen niet uitmaakt hoe belachelijk ze er ook uitzien.

    Boys die roken. Na-ah.


    Elegance is refusal.

    LotteLampje schreef:
    Geconcentreerd gitaar spelen ;D Dat ziet er echt vet uit (:

    Oh ja daar ben ik het ook mee eens :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ze gitaar spelen en als je voelt dat ze gespierd zijn als je ze knuffelt.


    I clicked my heels and wished for you.

    Jongens die een haarflip doen en hun broek laag hebben hangen en als ze sterk zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Crush schreef:
    Ik vindt een jongen die zo van dat skaterhaar heeft en dan zo'n 'hairflipding' doet stiekem sexy. :9~


    :9~

    Gitaar of drummen enzo is cool.
    Mijn vriend doet btw zo'n 'haarflipding' maar dat ziet er gay uit ;x
    En, jongens met emo haar zijn ook leuk. :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jongens met bruin/warrig haar! En skaters & gitaristen. Njammie :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Unhearted schreef:
    En jongens die als ze zich moeten verkleden daar helemaal in opgaan en het hen niet uitmaakt hoe belachelijk ze er ook uitzien.

    Hahah, jaa dat is grappig :')


    I'd rather go naked than wear fur.