• Degene die mijn topic hebben gelezen over dat ik gedrogeerd ben snappen dit beter.

    Nu weet ik wie mijn echte vriendinnen en vrienden zijn.
    Heel veel zijn raar of afstandelijk gaan doen.
    En ik had nog ruzie met mijn vriend.
    Nu heb ik met 2 vriendinnen knallende ruzie.
    En ik ben zo bang voor de zwangerschapstest die ik moet doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    PaperHearts schreef:
    Hier ben ik toch wel even stil van! Ik weet niet goed wat zeggen. Ik vind het echt heel erg voor je. Heel veel sterkte! <3


    Dat is inderdaad ook het enige wat ik kan zeggen, buiten het feit dat het echt vreselijk is om mee te maken. Sterkte! <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strychnine schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad ook het enige wat ik kan zeggen, buiten het feit dat het echt vreselijk is om mee te maken. Sterkte! <3


    Ik kan het me eigenlijk niet aantrekken aangezien ik me vrij weinig herinner.
    Maar wat ik herinner is wel vrij ernstig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heel veel sterkte meid. Vind het echt vreselijk voor je.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik snap dat je bang bent voor de zwangerschapstest, maar ik denk wel dat het beter is dat je hem gaat doen. Ik hoop echt voor je dat je niet zwanger bent.

    De reactie van jou 'vrienden' vind ik dan ook niet normaal. Maar ja, zoals je al zelf zegt: Nu weet je wel wie je échte vrienden zijn. Als ik jou was zou ik vooral op die vrienden blijven steunen en zorgen dat je samen met hen er weer helemaal boven op komt.

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    wow
    heftig
    Echt heel veel sterkte
    Inderdaad is dit een hele harde manier om er achter te moeten komen wie je kunt vertrouwen en wie niet...en die mensen van school zijn ook echt sick als ze je zo behandelen en al
    Heel veel sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik heb je topic gelezen en echt waar, ik weet niet wat zeggen. Dat is zo erg. ;o Wat een klootzak >< En die kinderen van jouw school vind ik dan ook al helemaal stom, alsof jij er wat kan aan doen. ._.

    Heel veel sterkte! <3


    Only losers can act the way you do