• past de betekennis van je naam bij jou of echt helemaal niet ik weet het is maybe beetje vage topic

    ik heet Callisto = bijzonder mooi
    op zich past het wel ben niet lelijk ofzow maar bijzonder mooi dat ben ik nu toch ook weer niet

    ik heet Merle het betekend merel

    ik heet Christine de betekenis ervan is "Gezalfde, drager van Christus" tja wat kan ik hier mee

    ik heet Ellen alleen weet ik niet wat mijn naam betekent xD ik weet alleen dat een plant ook ellen heet :P

    ik heet Jonah dat betekend duif

    ik heet Billy het betekend de wilskrachtige beschermer het zal wel

    lena-- uit het latijn vertaald, het betekent koppelaarster:)


    maar andere mensjes die het beter denken te weten: als jullie willen dat het van Helena komt, ik vind het goed..


    MAAR DAN HEBBEN JULLIE HET WEL FOUT

    xx


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Phoenix op een hoop site's staat dat het diep rood betekent op andere staat weer dat het Vuurvogel uit de as herrezen betekent de laatste lijkt mij logischer

    Raquel = Geduldig vrouwlijk schaap

    :8 xd

    ik heet Jayson betekend genezer

    nja,, ik heet melanie xD
    nja da betekent zwart, doker xD
    en goh da past totaal ni bij mij xD
    nja, ik ben altij positief en vrolijk,, en ik draag eigelijk weit noit donkere of zwarte klere ofzo xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heet Kathy en dat betekent: Rein, Zuiver
    nou ik vind dat het niet echt bij me pas o.0

    sinsemilla ,en het is een soort wiet[plant] :']

    Mja kan er redelijk bij passen.

    Ik heet Yentl, dat betekend ''God kent genade'' ik vind dat zelf eel goed bij mji passen, omdat mijn moeder eigenlijk geen kinderen kon krijgen, maar ik toch werd geboren :P

    Raquel = Geduldig vrouwlijk schaap


    Sorry hoor, maar ik kreeg een sorrt van beleefde lachstuip toen ik dit las :P