• past de betekennis van je naam bij jou of echt helemaal niet ik weet het is maybe beetje vage topic

    ik heet Callisto = bijzonder mooi
    op zich past het wel ben niet lelijk ofzow maar bijzonder mooi dat ben ik nu toch ook weer niet

    In de Romeinse mythologie was Lara een bronnimf die door Jupiter met stomheid werd geslagen omdat zij hem had verraden.Ofzo iets xD.NouJa kan kloppe heb soms wel eens stomheid xD.En soms verraadt ik wel eens iets maar jhaa boeiieee :P

    ik heet Silva ->> bos wat moet ik hier mee ? :8

    Melissa betekent honingbij
    Geen idee of het bij me past maar ik vind het wel cool om honingbij te heten :D

    mijn naam is Paige "bediende" ik dien niemand

    ik heet maud en da betekent machtige strijdster :D way to go me! ik ga ook wel strijde als het moet :D

    ik heet Jonah dat betekend duif


    oh fijn :D dan klinkt jonah toch wel mooier dan duif :D

    ik heet Hanne en ik weet nimer wa da betekent..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Bri
    Bri 6

    ik heet Britt "verheven, godin"

    ik heet lize xD en ooit heeft iemand me in het zesda leerjaar ofsoo gezegd dat het dienaar van god betekende ofzoo iets ik weet het al niet meer goe xD ga et ff opzoeke...

    ik zweer bij god xD da betekende het !! :D


    PoisonTrash on camera

    Mijn naam is Bianca.
    en dat betekend Wit/blank :o

    waldo=heerser :) niet voor niks moderator


    i hate everyone

    ik heet helga
    ganaar de hel
    ik ben egt niet blij met mn naam(N)

    Ik heet Kathy, maar die naam staat er natuurlijk niet bij dus moet ik bij Katrina kijken en dat betekent rein en zuiver

    eh... natuurlijk :S

    Catharina is de beschermheilige van de redenaars.

    ik heet Sanne-Esme Sanne betekend lelie wat zal ik ervan zeggen :D en Esme betekend geliefde dat past volgens mij wel wat beter bij mij dan lelie


    Sanne-Esme is m'n roepnaam het is officeel Roxanne(op z'n engels uit gesproken)-Esme maar dat klinkt zo raar Roxanne betekend stralend,schitterend