• past de betekennis van je naam bij jou of echt helemaal niet ik weet het is maybe beetje vage topic

    ik heet Callisto = bijzonder mooi
    op zich past het wel ben niet lelijk ofzow maar bijzonder mooi dat ben ik nu toch ook weer niet

    Ellen = Fakkel

    ik vind vuur mooi, heb vroeger rood haar gehad maarjah...
    Vuur en Rood staan voor boos/gewelddadig....
    nou ik ben wel eens chagerijnig als iets niet lukt, maar ik ga niet iemand snel slaan...(najaa dan moet ik wel heel boos zijn)

    jaah van mij past die perfect bij mij
    megan= dochter van het licht, kind van de zee

    ben dol op de zee en hou van licht :D
    x.(H)

    jasmijn = een bloem:P

    Antoine =De onschatbare

    Ik heet Anne-Marie en mijn betekenis is: De lievelijke ster van de zee!

    Naja opzig geen ego ofzo.
    Maar ze zeggen dat i heel sociaal ben enzo en aaridg voor iedereen ben maar toch van een lolletje houd:D

    ik heet Mana het schijnt "mytische beschermster van Stillborn Babies " te betekenen volgens een site maar volgens mijn moeder betekent 't "maan"dus wat is het nou?

    ik heet Nicole dat betekent overwinnaar des volks
    weet niet echt of dat bij me past xD


    Veni, Bibi, Vomui

    dominique= zondagskind, door god gezonden, speciaal, eigen mening, eigen kracht.

    en ga zo maar door et klopt wel een beetje, ik heb altijd al een eigen menig gehad over alles, het liefst sta ik op eigen kracht en voor veel ben ik speciaal en apart, en ik ben ook lui als ik weet niet wat en door god gezonden omdat mijn zusje is overleden en 2 jaar daarna werd ik geboren

    nadine -> die hofnung xD hoop dus..
    ik ben wel een hopeloos geval.. en ik geef mensen hoop =D ben de praat persoon van onze vrienden groep xD I solve the problems xD

    Anne xD genadig of lieflijk =)
    Hmm,, ik denk dat het wel een klein beetje klopt, maarja, dat weet ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet, want anderen kunnen dat veel beter zien xD
    Enne, mijn tweede naam is Rebecca, maar het enige wat ik daarvan weet is dat het uit het hebreeuws komt..


    being wanted became a thrill I never knew

    Marloes: Combinatienaam van Maria (bitter, bedroefd, zee) en Louise (Roemvolle strijder, strijder om een buit of in alle opzichten wijs)
    Ik vind het eigenlijk nergens op slaan ^^


    Sweet dreams will come true.

    ik heet Nele
    en da betekent gehard als een hoorn
    koppig dus

    en da klopt xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Rexy komt van Rex af en dat betekent koning

    Ik heet michelle dat betekent...

    verklaring:
    Hebr. `wie is als God?'. Naam van een van de aartsengelen, in het O.T. genoemd in het boek Daniël (10,13,21; ook als persoonsnaam in Numeri 13). Voorts komt hij voor in het N. T. in de brief van Judas, vs. 9 en in Openb. 12,7: `En er kwam oorlog in de hemel: Michaël en zijn engelen hadden oorlog te voeren tegen de draak; ook de draak en zijn engelen voerden oorlog' (vgl. Vondels `Lucifer'). Michaël werd vaak afgebeeld als een gevleugelde ridder in een glanzende rusting, terwijl hij met een vlammend zwaard op de overwonnen draak (de duivel) staat. Hij is daarom patroon van de r.k. kerk; kerk. feestdag: 29 sept. Hij is tevens beschermheilige van Du. (Michel). De naam is opgekomen in de 12e eeuw in West-Vla. (Leys). Oudste voorbeeld in Holl. is uit 1275; in de 14e eeuw wordt de naam vrij frequent (Van der Schaar). Tholen 18e eeuw: Machias, Maggies. Vr. vormen komen, i.t.t. andere van mansnamen afgeleide namen, pas laat voor: In Fra. aan het eind van de vorige eeuw, in Ndl. volgens de gegevens van Van der Schaar pas in deze eeuw.

    Als ik weet wat het betekent vertel ik het okee x'D:P

    ik weet eens niet of mijn naam een betekenis heeft xD


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.