• okee we beginnen weer!! weer meer inspi x'D

    viezerts x'D hah heeft niet hoor de serie zal wel leuk blijven ^^

    viezerts x'D hah heeft niet hoor de serie zal wel leuk blijven ^^


    jup!! maar wij zijn geweldig!! ik hoop dat meer mensjes die van ons maken, (6)... en en dat die de 1000 berijkt x'D marja zal wel neit,, naja.. kga denk ik maar dan spreek ik jullie morgen weer!!

    xxx<<33

    (...)

    jup!! maar wij zijn geweldig!! ik hoop dat meer mensjes die van ons maken, (6)... en en dat die de 1000 berijkt x'D marja zal wel neit,, naja.. kga denk ik maar dan spreek ik jullie morgen weer!!

    xxx<<33

    Okee doeeg (nu zal het topic meer zakken =( )
    <3333

    nu niet meer !!

    aaah mooi ben jij dat?

    aaah mooi ben jij dat?


    ja o_O erg genoeg wel!

    (...)

    ja o_O erg genoeg wel!
    je bent mooi^^ dus niets te 'erg genoeg wel' x'D

    (...) je bent mooi^^ dus niets te 'erg genoeg wel' x'D


    srry als ik zo onzeker doe over me eigen, komt omdat ik vroeger veel ben gepesst etc, en dus noemde ze me heks :S:S en lelijk etc,, nu minder, maar ben ook laatste tijd veel veranderd dus de oude klasgenoten van mn oude basis school dan hea, kijken me vaag aan en weten dus niet dat ik het ben dat ik dat meisje ben die altijd lelijk geweest is...

    JEEEEEEEJ Ben ik weer! Laatste avond ^^

    GAWD nu is het weer stil )':

    (...)

    srry als ik zo onzeker doe over me eigen, komt omdat ik vroeger veel ben gepesst etc, en dus noemde ze me heks :S:S en lelijk etc,, nu minder, maar ben ook laatste tijd veel veranderd dus de oude klasgenoten van mn oude basis school dan hea, kijken me vaag aan en weten dus niet dat ik het ben dat ik dat meisje ben die altijd lelijk geweest is...
    oharme wat een kutkinders zeg

    JEEEEEEEJ Ben ik weer! Laatste avond ^^

    GAWD nu is het weer stil )':
    hellowww <33

    HAAAAAY <333

    (...) oharme wat een kutkinders zeg


    naja maakt allemaal niks meer uit hoor,, ze kijke me alleen anders aan nu,, en nu weet ik niet hoe ik dit school jaar naar school zou moeten gaan zou ik dan die kapsel doen of gewoon stijl ? o_O

    (...) oharme wat een kutkinders zeg


    Idd. o;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik kom lekker meepraten. (:

    Helleuw.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'