• okee we beginnen weer!! weer meer inspi x'D

    Ik kom lekker meepraten. (:

    Helleuw.
    hoi^^

    OMG KIRSTEN JIJ BENT ZO LIKE NIET LELIJK, LAAT DIE LELIJKERDS MAAR PRATEN PUH!

    (...)

    naja maakt allemaal niks meer uit hoor,, ze kijke me alleen anders aan nu,, en nu weet ik niet hoe ik dit school jaar naar school zou moeten gaan zou ik dan die kapsel doen of gewoon stijl ? o_O
    Ik vind dit kapsel wel coewl^^

    okeeee mensjes ik maak er ff wat van kga ff wat zijken hoor dus kan zijn dat ik gewoon maar wat typ anders is het zo stil hier hea Eef ? x'D:

    t is stil aan de over kant!!!! x'D srry liet me ff gaan :$

    BTW, Blijven wij met ze 4e ofzo het officieele bedenkteam ^^

    HAHAHA Heumeu ^'^

    uhu ^^ wij zijn geniaal!

    okeeee mensjes ik maak er ff wat van kga ff wat zijken hoor dus kan zijn dat ik gewoon maar wat typ anders is het zo stil hier hea Eef ? x'D:

    t is stil aan de over kant!!!! x'D srry liet me ff gaan :$


    Bij ons hebben de overburen hele harde JAN SMIT opstaan. ._.
    Het is niet stil aan de overkant helaas.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OMG ! vroeger was ik fan van Jan smit kheb er nog stuk of 4 dvd's van ofzo o_O :| naja,, en cd plus dvd en nog meeer cd's :| maarja nu is alleen maar th th th th th en Bil bill bill bill

    uhu ^^ wij zijn geniaal!

    Jaman, we love us <3

    OMG ! vroeger was ik fan van Jan smit kheb er nog stuk of 4 dvd's van ofzo o_O :| naja,, en cd plus dvd en nog meeer cd's :| maarja nu is alleen maar th th th th th en Bil bill bill bill


    Ik vind Jan Smit eng. O;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jan smit is gewoon een hollandse jongen die niet kan zingen. Dat is toch niet eng?

    (...)

    Ik vind Jan Smit eng. O;




    ja is hij nu ook x'D vroeger vond ik hem lekkerding :|:| omg wat zeg ik nu weer

    Jan smit is gewoon een hollandse jongen die niet kan zingen. Dat is toch niet eng?
    nee helemaal niet ^^

    gelderland toch?