• De stelling van vandaag luidt:
    Voetballers krijgen veel te veel betaald.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    nee,
    iendien ze elke dag moeten trainen en nooit een patatje kunnen eten

    Niet mee eens.
    Hun doen ook wat voor hun geld hoor.
    Ze moeten verekte veel trainen. Elke dag, trainen trainen trainen. En ik vind best dat ze daar een groot bedrag voor mogen ontvangen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    nerveus schreef:
    Mee eens. Die hoeven maar achter een bal aan te trappen en hebben alweer een ton verdiend. Terwijl bouwvakken en dat soort gelijken, veeeel minder krijgen betaald voor hun werk en veel zwaarder werk doen.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    mee eens, ze krijgen veel te veel betaald


    Never mess with a girl, you get hurt

    Eens, soms vragen ze miljoenen voor een speler die ze in hun ploeg willen.Komaan, it's just a game?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mee eens


    Just a simple "I love you" (:

    Tja, dat is nu zo. Zangers/Zangeressen enzo toch ook, kijk naar Beyoncé enzo. Ze werken er dan heus ook wel voor.


    Some people make the world special just by being in it

    Sealine schreef:
    Niet mee eens.
    Hun doen ook wat voor hun geld hoor.
    Ze moeten verekte veel trainen. Elke dag, trainen trainen trainen. En ik vind best dat ze daar een groot bedrag voor mogen ontvangen.

    And what about volleyballers? etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mee eens.
    Het lief van iemand dat ik ken is profvoetballer en is euhm 18 nu dacht ik, serieus die gast heeft echt geld teveel als je ziet wat hij voor zichzelf koopt en voor zijn vriendin waar hij nog absoluut niet lang mee samen is.

    Dat is zo hard de waarheid.


    Life is hard and then we die

    Eloquent schreef:
    (...)
    And what about volleyballers? etc.
    Inderdaad! Volleybal is heus even vermoeiend, of misschien nog wel vermoeiender, als voetbal. Zij trainen ook dag in dag uit, en zij (de profs) verdienen stukke minder geld.


    Only losers can act the way you do

    mee eens zo worden betaald om achter een bal aan telopen en die weg te schotten en dan terug achter die bal aan lopen versta me niet verkeert ik heb geen heken aan voetbal


    /

    Inderdaad. Slaat nergens op.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Geen verstand van :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eloquent schreef:
    (...)
    And what about volleyballers? etc.

    Ahja, dat weet ik ook niet, misschien omdat voetbal meer een internationale sport is ofzo? Ik weet het ook niet xd Want ik kan zo tig voetballers opnoemen, en van de volleyballers geeneen :/


    I'd rather go naked than wear fur.