• De stelling van vandaag luidt:
    Voetballers krijgen veel te veel betaald.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee eens. Die hoeven maar achter een bal aan te trappen en hebben alweer een ton verdient. Terwijl bouwvakken en dat soort gelijken, veeeel minder krijgen betaald voor hun werk en veel zwaarder werk doen.

    maar dat komt ook omdat voetbal mij helemaal niet trekt want vaak is het tog dat ze vallen en ohhh wat hebben ze een pijn -.-'


    Jah joh, die gasten krijgen miljoenen per week voor het voeren van oorlog in korte broekjes.


    Don't stop believing, and you will be happy

    Zo mee eens ;o


    -

    FreakDanique schreef:
    IK HAAT VOETBAL!
    Kan iemand me misschien uitleggen wat het nut is behalve idd te veel betaald krijgen?:8


    iddd


    Everyone Hase A Darkside

    Eens


    Listen to what we're not saying..

    FreakDanique schreef:
    IK HAAT VOETBAL!
    Kan iemand me misschien uitleggen wat het nut is behalve idd te veel betaald krijgen?:8
    Nou.. je kunt er ruzie om maken :) En je kunt er mensen voor uitschelden en in elkaar slaan :) En je kunt er een gedeelde mening over hebben :) Dat is toch heel nuttig XD?


    Life is hard and then we die

    Nid schreef:
    Echt wel. Die bedragen die ze soms krijgen bij nieuwe transfers. Niet normaal gewoon.. Het draait gewoon niet meer om 't spel, maar om 't geld.

    Dude, het zijn niet eens voetballers meer. Het zijn eerder zakenmannen, of gewoon het product van hun manager.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mee eens, ik vind dat die mensen écht te veel verdienen. Ik bedoel, 11 miljoen per jaar is toch niet normaal?


    Geen woorden, maar daden.

    Helemaal niet mee eens. Mijn broer volgt speciale school. Daar lijden ze mensen op, die van hun voetbal echt hun beroep willen maken. Die school is er voor gemaakt, om kinderen die het willen op te leiden tot professionele voetballers. En als je ziet, wat mijn broer allemaal moet doorstaan op een 15 jarige leeftijd. -Wat dat al de andere voetballers ook hebben moeten doorstaan, de meerderheid toch- krijgen ze echt niet te veel betaalt. Maar dat zie je pas in wanneer je verstand hebt van voetbal.
    Als je iets wilt bereiken in je leven -zoals die mensen- moet je er véél voor over hebben. En die hebben er namelijk zéér véél voor over. Daarom dat het niet overdreven is.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 20:34 ]

    Sealine schreef:
    Niet mee eens.
    Hun doen ook wat voor hun geld hoor.
    Ze moeten verekte veel trainen. Elke dag, trainen trainen trainen. En ik vind best dat ze daar een groot bedrag voor mogen ontvangen.


    En mijn vader werkt acht uur per dag en hij verdient véél minder.
    oké ze mogen misschien meer krijgen dan een gewone werknemer maar het is er toch over. Ze zouden er veel beter de arme mee helpen, of wat doen voor het milieu...

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 13:46 ]


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    helemaal mee eens :S
    voetballers krijgen veel meer geld dan andere sporters!
    ik heb wel respect voor ze hoor, dat ze zoveel trainen maar ik bedoel, iemand die aan een andere sport doet en net zoveel traint, krijgt minder en dat vind ik oneerlijk >.<

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 7:23 ]


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Ik weet niet eens hoeveel ze krijgen xd.


    - hoi ;D

    Eef95 schreef:
    (...)

    En mijn vader werkt acht uur per week en hij verdient véél minder.
    oké ze mogen misschien meer krijgen dan een gewone werknemer maar het is er toch over. Ze zouden er veel beter de arme mee helpen, of wat doen voor het milieu...

    Acht uur per week is niet zo veel? :x


    - hoi ;D

    Mee eens.

    Zeker,ze rennen alleen maar als een stel gekke achter en bal aan en proberen hem in een net te schieten...
    Er zijn wel belangrijkere beroepen en die gasten


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall