• Ik vind dat zo'n onzin sorry hoor. ;x Alsof er nooit een aardbeving is? Like, elke maand gebeurt dat wel in Japan! En over dat geld he : dat gaat de regering verdubbelen en van wiens geld? Juist, ons -ouders- belastinggeld. Waarom dan geld geven als je dat onbewust al doet?
    Ik vind het dikke onzin dus.
    -geen haat reacties over mij-
    EDIT: Ik zeg niet dat de hulp niet goed is, dat is juist goed. Maar waarom niet in bijvoorbeeld Japan? En de aandacht is serieus veel te extreem.
    EDIT2: en dat ge-'stel je voor dat het hier gebeurt' dat doe ik niet want dat kán niet dus daar heb ik schijt aan dus blijf dat niet herhalen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:27 ]


    when words fail, music speaks.

    ik word er btje gek van o.o


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Gelijk heb je wel. Maar die aardbevingen in Japan zijn denk ik niet zo erg als daar.:X


    everything you imagined, and more...

    Eerlijk gezegd vind ik het zelf geen onzin. Ik vind het onzin dat ze geld vragen aan de mensen, terwijl het eigenlijk naar de regering van Haïti gaat en er bijna niets bij die mensen zelf terecht komt. Ze zouden beter gewoon projecten opstarten om de huizen te helpen gaan heropbouwen enzo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Godfather schreef:
    Gelijk heb je wel. Maar die aardbevingen in Japan zijn denk ik niet zo erg als daar.:X
    Nou hun liggen net op zo'n stuk waar 3 of 4 breuklijnen bij elkaar komen ofzo. -slim-


    when words fail, music speaks.

    Een corrupte klerebende daar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben het wel met je eens hoor. Zoals je zegt; dat gebeurd elke maand in Japan en in allemaal andere Aziatische landen. En dan moeten we Haïti maar geld en eten gaan geven? Nah, geef dan meteen iedereen eten >< Net zoals met die tsunami, dat gebeurd misschien minder vaak, maar er zijn ook andere plekken waar veel springvloed komt. Ik erger me er een klein beetje aan.


    Destroy what destroys you.

    Wie zegt dat 't geld eigenlijk wel naar Haïti gaat? Niemand weet het zeker, en inderdaad en gebeuren maandelijks op andere plaatsen ook aarbevingen.Maar daar sturen ze geen geld heen hoor! We hadden het daarstraks tijdens godsdienst nog over (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vindt het eigenlijk nergens op slaan.
    Vanavond op 3 zenders over haïti, like wtf?
    Aarbevingen gebeuren vaker. Ze kunnen zich er beter overheen zetten.


    Smiling but close to tears.

    Wat zou der van vinden als het hier gebeurt? Sorry hoor, der zijn echt veel mensen in zoo een land en weetje het was het zelfdce als in 2004 alleen dan zonder water! En ik vindt het juist goed dat ze zoo iets doen. Als het hier gebeurt dan ben je ook blij met hulp en hun ook!


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Wat zou der van vinden als het hier gebeurt? Sorry hoor, der zijn echt veel mensen in zoo een land en weetje het was het zelfdce als in 2004 alleen dan zonder water! En ik vindt het juist goed dat ze zoo iets doen. Als het hier gebeurt dan ben je ook blij met hulp en hun ook!



    En hoe weet jij dat ons geld daarheen gaat? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hiphopqueen schreef:
    Wat zou der van vinden als het hier gebeurt? Sorry hoor, der zijn echt veel mensen in zoo een land en weetje het was het zelfdce als in 2004 alleen dan zonder water! En ik vindt het juist goed dat ze zoo iets doen. Als het hier gebeurt dan ben je ook blij met hulp en hun ook!
    Maar hier gaat/kan het niet gebeuren. En er wonen maar 9 miljoen mensen. Oke ik vind het goed dat er hulp naar toe gaat hoor maar waarom moet het nou weer zo extreem?


    when words fail, music speaks.

    Ohmygod, onzin? Dat geld is om te helpen! Weet je hoeveel mensen er dood zijn, of hoeveel mensen nu in ellende en armoede leven? Serieus, je mag blij zijn met hoe goed wij het hier hebben, een beetje media aandacht is dan wel het minste & het stoort me niet eens. Denk na voor je zoiets zegt, alsjeblieft.

    Ik vind het geen onzin, weet niet waarom. Maar het is gewoon ernstig daar, ernstiger dan in Japan.


    hoi, jij bent leuk.

    Sensible schreef:
    Ohmygod, onzin? Dat geld is om te helpen! Weet je hoeveel mensen er dood zijn, of hoeveel mensen nu in ellende en armoede leven? Serieus, je mag blij zijn met hoe goed wij het hier hebben, een beetje media aandacht is dan wel het minste & het stoort me niet eens. Denk na voor je zoiets zegt, alsjeblieft.
    Dat geld gaat heus niet allemaal naar die mensen hoor. Die regering steekt het mooi in eigen zakken. En een beetje? Jezus man elke radio praat er over, elke tv zender praat erover, ik word er gek van! En ik denk wel na hoor dit is MIJN mening.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Dat geld gaat heus niet allemaal naar die mensen hoor. Die regering steekt het mooi in eigen zakken. En een beetje? Jezus man elke radio praat er over, elke tv zender praat erover, ik word er gek van! En ik denk wel na hoor dit is MIJN mening.

    Echt wel. Of toch het merendeel. Maar wat dan nog? Ze doen dit om te helpen, ik vind het net goed van hun. En ja, wat ik zeg is mijn mening.