• Ik vind dat zo'n onzin sorry hoor. ;x Alsof er nooit een aardbeving is? Like, elke maand gebeurt dat wel in Japan! En over dat geld he : dat gaat de regering verdubbelen en van wiens geld? Juist, ons -ouders- belastinggeld. Waarom dan geld geven als je dat onbewust al doet?
    Ik vind het dikke onzin dus.
    -geen haat reacties over mij-
    EDIT: Ik zeg niet dat de hulp niet goed is, dat is juist goed. Maar waarom niet in bijvoorbeeld Japan? En de aandacht is serieus veel te extreem.
    EDIT2: en dat ge-'stel je voor dat het hier gebeurt' dat doe ik niet want dat kán niet dus daar heb ik schijt aan dus blijf dat niet herhalen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:27 ]


    when words fail, music speaks.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Totdat de kikker wordt gekust door de mooie prinses en verandert in een prins
    (:
    I hope not haha.


    when words fail, music speaks.

    En JIJ opent een topic hierover dus dan kun je verwachten dat mensen er (terrecht) anders over denken dan jij.


    ars moriendi

    Windfall schreef:
    (...)Ik ben ziek dus hw hoef ik niet te maken sorry (cat).


    Grappig aandacht trekker.


    You can run but not hide

    Heee jongens, laten we het bij een discussie houden. Ruzie maken lost de wereldramp nog niet op, right? Tuurlijk kunnen we een meningsverschil hebben, maar moeten we elkaar daar meteen voor neerschieten? We hebben geen derde wereld oorlog hier. Dus gewoon respect hebben voor eenieders mening en netjes vertellen wat jouw mening is.

    Ik schaam me dood dat ik jullie dit moet vertellen.


    Life is hard and then we die

    Mercury schreef:
    En JIJ opent een topic hierover dus dan kun je verwachten dat mensen er (terrecht) anders over denken dan jij.
    O de helft mocht mij toch al niet en ik heb schijt aan mensen die mij niet mogen.


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)-Oke dit vind ik hard om te zeggen- ze waren toch al arm? Dus sommige waren dat al gewend? En nou denk je dat Japan daar geen last van heeft?


    OOHH, dus dáárom moeten we ze aan hun lot overlaten, nou laten we de kindjes in Afrika ook maar verhongeren. KOMOP, ze willen hulp, ze willen ook een toekomst, ze vragen fucking hulp van de VN, Haïti wil echt wel een beter bestaan hoor. En Japan heeft er niet zoveel last van omdat het land gewoon de spullen er voor klaar heeft liggen, de gebouwen zijn ook tegen aardbevingen beschermd. Serieus, daar zit een verschil tussen =_=...

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:44 ]


    heuj

    Oké, Bo, je moet niet mensen gaan uitlachen die willen geloven dat het geld naar die mensen gaat en hun daarmee geholpen worden. We begrijpen allemaal jouw punt, maar mogen wij dan ook het onze zeggen? Jij hebt je mening, wij hebben onze mening. Wij respecteren jouw mening, lach ons dan niet uit met onze mening.

    Dit is niet hatelijk bedoelt, maar ik kreeg het even op mijn zenuwen. (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:47 ]


    All was well.

    Eye schreef:
    (...)

    Grappig aandacht trekker.
    Hoezo trek ik nu ineens aandacht? Ik zeg wat ik vind van dat gedoetje of mag dat niet hier?


    when words fail, music speaks.

    Eye schreef:
    (...)

    Grappig aandacht trekker.


    Wat heeft dit in godsnaam ineens met aandachttrekker te maken?:8


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Windfall schreef:
    (...)O de helft mocht mij toch al niet en ik heb schijt aan mensen die mij niet mogen.


    Ik ken jou nieteens.

    En daar gaat het fokking niet over. Het gaat over die verschrikkelijke ramp daar.

    En ja, hoe meer het in het nieuws komt, hoe meer en hoe vaker mensen er aan blootgesteld worden en dus hoe eerder mensen neigen naar doneren.
    Zo werkt dat nou eenmaal in de televisiewereld, weetjewel.


    ars moriendi

    Windfall schreef:
    (...)Hoezo trek ik nu ineens aandacht? Ik zeg wat ik vind van dat gedoetje of mag dat niet hier?


    Het komt zo over ;)
    Ik zeg alleen wat ik vind of mag dat niet?


    You can run but not hide

    Ik ben het zo hartstikke heel erg hard met je eens. De regering hier heeft genoeg belastingsgeld, enja, nu begin ik wéér over buitenlanders, maar dat geld geven ze aan de allochtonen hier. Een huis, een uitkering, scholing. Als ze dát nou minder zouden doen, hadden ze miljoenen, en kunnen ze daarvan een deel geven. En niet alle huizen langs gaan van 'geen Haïti geld'. Ik vind het ook vrij kut voor die mensen die daar wonen hoor, maar daar maak ik mij verder ook niet druk om. Ik woon hier, hun daar, en hun hebben pech. Je kent die mensen niet, je zult ze ook nooit gaan kennen en je weet niet of het goed terecht gaat komen. Alsof ik daar mijn geld aan ga verspillen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Kingdom schreef:
    Oké, Rose, je moet niet mensen gaan uitlachen die willen geloven dat het geld naar die mensen gaat en hun daarmee geholpen worden. We begrijpen allemaal jouw punt, maar mogen wij dan ook het onze zeggen? Jij hebt je mening, wij hebben onze mening. Wij respecteren jouw mening, lach ons dan niet uit met onze mening.

    Dit is niet hatelijk bedoelt, maar ik kreeg het even op mijn zenuwen. (:
    Ik heet Bo (cat).


    when words fail, music speaks.

    Ik vind het een beetje irritant dat je het overal ziet maar ik vind het goed van al die mensen dat ze zich ervoor inzetten ^^


    -

    Eye schreef:
    (...)

    Het komt zo over ;)
    Ik zeg alleen wat ik vind of mag dat niet?
    Natuurlijk mag je dat zeggen maar wie gaat er nou over MIJ praten in een topic over HAÏTI ?


    when words fail, music speaks.