• Ik vind dat zo'n onzin sorry hoor. ;x Alsof er nooit een aardbeving is? Like, elke maand gebeurt dat wel in Japan! En over dat geld he : dat gaat de regering verdubbelen en van wiens geld? Juist, ons -ouders- belastinggeld. Waarom dan geld geven als je dat onbewust al doet?
    Ik vind het dikke onzin dus.
    -geen haat reacties over mij-
    EDIT: Ik zeg niet dat de hulp niet goed is, dat is juist goed. Maar waarom niet in bijvoorbeeld Japan? En de aandacht is serieus veel te extreem.
    EDIT2: en dat ge-'stel je voor dat het hier gebeurt' dat doe ik niet want dat kán niet dus daar heb ik schijt aan dus blijf dat niet herhalen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:27 ]


    when words fail, music speaks.

    Anarchy schreef:
    Eindelijk is iemand het met me eens.
    _O_


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Eigenlijk ben je wél verplicht om te doneren want alles wat je elke maand geeft gaat naar dat land.

    De belastingen gaan naar onze regering, niet die van hun. Onze extra donaties gaan wél naar hun regering en die gaan ze heus gebruiken om het volk te helpen.


    All was well.

    Oh komop denk na =_=.
    Japan is een welvarend land, het gebeurt er wel elke maand ofzo, maar zij hebben gebouwen die daar tegen kunnen en het geld om mensen op te vangen als er toch nog gebouwen instorten. En elke ramp is erg, dat van Haiti is ook vreselijk: families zijn dakloos, dus moeten op straat slapen, er is geen voedsel meer, de meesten hebben geen familie etc, dat gebeurt in japan niet, omdat ze daar gewoon alles hebben, en in Haïti hebben ze dat gewoon niet.


    heuj

    Ik vind het totaal geen onzin eigenlijk.
    En ik wil nu niet uitleggen waarom enzo ;x


    - hoi ;D

    Deaky8D schreef:
    Oh komop denk na =_=.
    Japan is een welvarend land, het gebeurt er wel elke maand ofzo, maar zij hebben gebouwen die daar tegen kunnen en het geld om mensen op te vangen als er toch nog gebouwen instorten. En elke ramp is erg, dat van Haiti is ook vreselijk: families zijn dakloos, dus moeten op straat slapen, er is geen voedsel meer, de meesten hebben geen familie etc, dat gebeurt in japan niet, omdat ze daar gewoon alles hebben, en in Haïti hebben ze dat gewoon niet.


    ^ wat zij zegt.

    En ik denk niet dat de regering daar geld in eigen zak steekt. Kom op zeg, dat land ligt in 1 grote teringzooi. Ik vind al die aandacht hartstikke goed. op zo'n moment ben ik er trots op datik in Nederland woon, waar de meesten van ons graag een handje helpen.


    ars moriendi

    Kingdom schreef:
    (...)
    De belastingen gaan naar onze regering, niet die van hun. Onze extra donaties gaan wél naar hun regering en die gaan ze heus gebruiken om het volk te helpen.
    Wauw.. denk je echt dat, dat gebeurd? Ik bedoel, het zou heel mooi zijn natuurlijk, maar denk jij werkelijk dat de regering al het geld gebruikt om de bevolking te helpen? Want ik wil niet bot zijn ofzo, maar die kans is echt nihil.


    Life is hard and then we die

    Deaky8D schreef:
    Oh komop denk na =_=.
    Japan is een welvarend land, het gebeurt er wel elke maand ofzo, maar zij hebben gebouwen die daar tegen kunnen en het geld om mensen op te vangen als er toch nog gebouwen instorten. En elke ramp is erg, dat van Haiti is ook vreselijk: families zijn dakloos, dus moeten op straat slapen, er is geen voedsel meer, de meesten hebben geen familie etc, dat gebeurt in japan niet, omdat ze daar gewoon alles hebben, en in Haïti hebben ze dat gewoon niet.
    -Oke dit vind ik hard om te zeggen- ze waren toch al arm? Dus sommige waren dat al gewend? En nou denk je dat Japan daar geen last van heeft?


    when words fail, music speaks.

    Mercury schreef:
    (...)

    ^ wat zij zegt.

    En ik denk niet dat de regering daar geld in eigen zak steekt. Kom op zeg, dat land ligt in 1 grote teringzooi. Ik vind al die aandacht hartstikke goed. op zo'n moment ben ik er trots op datik in Nederland woon, waar de meesten van ons graag een handje helpen.
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA omgod haha sorry hoor haha. Ik zeg voor de 4095698ste x : DE HULP IS GOED DE VELE EXTREME KUT AANDACHT NIET.
    Damnit hoevaak moet ik dat nog zeggen?


    when words fail, music speaks.

    Ik weet niet of je het door hebt, maar zo krijg je trouwens wel haat reacties.
    Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord, en waar maak je je druk om? Laat die mensen in Haiti. Hou je maar lekker bezig met je schoolwerk.


    You can run but not hide

    Windfall schreef:
    (...)HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA omgod haha sorry hoor haha. Ik zeg voor de 4095698ste x : DE HULP IS GOED DE VELE EXTREME KUT AANDACHT NIET.
    Damnit hoevaak moet ik dat nog zeggen?
    Totdat de kikker wordt gekust door de mooie prinses en verandert in een prins
    (:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wauw.. denk je echt dat, dat gebeurd? Ik bedoel, het zou heel mooi zijn natuurlijk, maar denk jij werkelijk dat de regering al het geld gebruikt om de bevolking te helpen? Want ik wil niet bot zijn ofzo, maar die kans is echt nihil.

    Ik denk dat niet, ik weet zéker dat ze geld gaan gebruiken om de mensen te helpen. Maar ik heb nooit gezegd al het geld. (:


    All was well.

    Windfall schreef:
    (...)-Oke dit vind ik hard om te zeggen- ze waren toch al arm? Dus sommige waren dat al gewend? En nou denk je dat Japan daar geen last van heeft?


    Omg. Sommigen waren het al gewend.
    Oftewel, daardoor hoeven we ons niet zo druk te maken?
    Daardoor moeten we die mensen JUIST helpen. Jeez..


    ars moriendi

    Ze leefden daar toch al vooral in krotten, dus ver achteruit gaan ze nu ook weer niet.
    Ik denk dat deze aardbeving op ten duur juist goed is voor de meeste mensen, ze krijgen nu veel geld om huizen te bouwen en andere landen gaan erop toezien dat het geld naar de burgers gaat en niet alleen naar de president [dat was eerst zo]


    If you want me to listen, whisper...

    Windfall schreef:
    (...)HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA omgod haha sorry hoor haha. Ik zeg voor de 4095698ste x : DE HULP IS GOED DE VELE EXTREME KUT AANDACHT NIET.
    Damnit hoevaak moet ik dat nog zeggen?


    Doe normaal. -_-'


    ars moriendi

    Eye schreef:
    Ik weet niet of je het door hebt, maar zo krijg je trouwens wel haat reacties.
    Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord, en waar maak je je druk om? Laat die mensen in Haiti. Hou je maar lekker bezig met je schoolwerk.
    Ik ben ziek dus hw hoef ik niet te maken sorry (cat).


    when words fail, music speaks.