• Ik vind dat zo'n onzin sorry hoor. ;x Alsof er nooit een aardbeving is? Like, elke maand gebeurt dat wel in Japan! En over dat geld he : dat gaat de regering verdubbelen en van wiens geld? Juist, ons -ouders- belastinggeld. Waarom dan geld geven als je dat onbewust al doet?
    Ik vind het dikke onzin dus.
    -geen haat reacties over mij-
    EDIT: Ik zeg niet dat de hulp niet goed is, dat is juist goed. Maar waarom niet in bijvoorbeeld Japan? En de aandacht is serieus veel te extreem.
    EDIT2: en dat ge-'stel je voor dat het hier gebeurt' dat doe ik niet want dat kán niet dus daar heb ik schijt aan dus blijf dat niet herhalen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:27 ]


    when words fail, music speaks.

    Frontpage schreef:
    (...)

    Hmm, ja.. Maar denk je dat al het geld dat de mensen inzamelen dan naar ons zou komen? Nee hoor, hooguit de helft misschien van al het ingezamelde geld.


    Klopt.. maar is dan niet alles welkom?Het klinkt heel scheinheilig.. iknow! Maar als jij nu op straat stond met niets minder dan kleding.. dan zou voedsel wel zeer welkom zijn.. maar ach, ik mag goede doelen toch niet echt.. want idd, vertrouw ik mijn geld daar niet aan toe.


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Windfall schreef:
    (...)Maar wat dan nog? Ja als al het geld naar de regering gaat dat komt het niet bij de mensen nou dan heeft het weinig zin toch. En ja dat zeg ik toch ook niet?

    Al het geld gaat niet naar de regering! Lees even wat er staat, dank je.

    Voyager schreef:
    (...)

    Klopt.. maar is dan niet alles welkom?Het klinkt heel scheinheilig.. iknow! Maar als jij nu op straat stond met niets minder dan kleding.. dan zou voedsel wel zeer welkom zijn.. maar ach, ik mag goede doelen toch niet echt.. want idd, vertrouw ik mijn geld daar niet aan toe.


    Inderdaad, maar ik vind ook dat er gewoon teveel aandacht is hoor.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Windfall schreef:
    Ik vind dat zo'n onzin sorry hoor. ;x Alsof er nooit een aardbeving is? Like, elke maand gebeurt dat wel in Japan! En over dat geld he : dat gaat de regering verdubbelen en van wiens geld? Juist, ons -ouders- belastinggeld. Waarom dan geld geven als je dat onbewust al doet?
    Ik vind het dikke onzin dus.
    -geen haat reacties over mij-
    EDIT: Ik zeg niet dat de hulp niet goed is, dat is juist goed. Maar waarom niet in bijvoorbeeld Japan? En de aandacht is serieus veel te extreem.


    Dat klopt natuurlijk ook! We kijken teveel naar Haitie.. daarom irriteert het mij! x:


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik begrijp je wel,al die aandacht is er soms over. Maar aan 1 kant denk ik ook,haïti is veel armer dan Japan. En Japan heeft veel stevigere huizen dan in Haïti. Het is waar dat dat geld,wat ze verdubbelen,door onze ouders wordt betaald. Maar er is veel meer geld dat niet naar een goed doel gaat en ook door ons betaald wordt. Dus op dat vlak ben ik niet met je akkoord.

    Bo je hebt gewoon gelijk. Hulp is opzich wel goed, maar als ze het gaan overdrijven door nou opeens alléén maar reclame daarover te maken dan is het echt irriterend. En ja, dat van Japan daar maken ze ook geen reclame om.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sensible schreef:
    (...)
    Al het geld gaat niet naar de regering! Lees even wat er staat, dank je.
    Waar gaat het dan heen? Gaan ze met al dat geld daar heen vliegen en elk kind 5 euro geven? Dacht het niet he.


    when words fail, music speaks.

    Ik word er inmiddels ook wel een beetje gek van. Het is Haïti dit, Haïti dat... Niet dat ik het niet erg vind, maar het is gewoon..., ja...

    Net zoals MJ, daar werd ik na een 3 volle dagen z'n liedjes aan een stuk door ook wel gek van, maar dat is niet vergelijkbaar met Haïti


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Marihuana schreef:
    Bo je hebt gewoon gelijk. Hulp is opzich wel goed, maar als ze het gaan overdrijven door nou opeens alléén maar reclame daarover te maken dan is het echt irriterend. En ja, dat van Japan daar maken ze ook geen reclame om.
    jeej goedzo ROSIEPOSIE.


    when words fail, music speaks.

    je hebt gelijk dat er zoveel aandacht aan word gegeven, zoals straks ofzo komen er tegelijk 3 programma's over Haïti ;p maar die reactie van net he, sorry ik had de reacties van de anderen niet gelezen (:

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:41 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik vind het wel een goed initiatief, al dat geld voor ze enzo. Maar op 3 zenders tegelijk, dat vind ik weer iets té.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2010 - 19:25 ]

    Jonge, ze zegt toch ook niet dat het slecht is dat er geld gestuurd word en dat als het hier zou gebeuren ze niet zou willen dat anderen ons ook zouden helpen. Wat ze bedoelt is gewoon dat alle heisa eromheen onnodig en irriterend is. Gewoon drie keer per dag op een aantal zenders dat reclame spotje van 555 laten zien is genoeg, maar hier doen ze gewoon allerlei dingen op de radio, alles op het nieuws, speciale programma's erover etc.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    mensen lees het edit nou eens! DE HULP IS GOED DE VELE VELE AANDACHT VIND IK TE EXTREEM. zijn jullie blind ofzo jezus.


    when words fail, music speaks.

    Eindelijk is iemand het met me eens.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Marihuana schreef:
    Jonge, ze zegt toch ook niet dat het slecht is dat er geld gestuurd word en dat als het hier zou gebeuren ze niet zou willen dat anderen ons ook zouden helpen. Wat ze bedoelt is gewoon dat alle heisa eromheen onnodig en irriterend is. Gewoon drie keer per dag op een aantal zenders dat reclame spotje van 555 laten zien is genoeg, maar hier doen ze gewoon allerlei dingen op de radio, alles op het nieuws, speciale programma's erover etc.

    Windfall schreef:
    mensen lees het edit nou eens! DE HULP IS GOED DE VELE VELE AANDACHT VIND IK TE EXTREEM. zijn jullie blind ofzo jezus.

    Eens.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo