• Dat idee had ik ooit ergens gezien, dat je bij de site polsbandjes kon bestellen met de sitenaam (Of zoals Anarchy zegt, alleen een Q) erop. Dan moet iedereen zich aanmelden voor een bandje, en dan kan Rutger ze bestellen en dan moeten wij er een bepaalde prijs voor betalen zodat Rutger er iets van geld aan overhoud voor Quizlet.
    En we kunnen elkaar natuurlijk beter herkennen -wbw-
    Goed idee?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    ik vind het wel leuk!

    Ik zou het cool vinden met enkel de Q erop ofzo, zodat niet iedereen weet wat het juist betekent.
    Maar het is wel een leuk idee. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Anarchy schreef:
    Ik zou het cool vinden met enkel de Q erop ofzo, zodat niet iedereen weet wat het juist betekent.
    Maar het is wel een leuk idee. (:


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind het een goed idee (: Maar dan wel zoals Anarchy zegt; met alleen een Q er op(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het een leuk idee!


    Never run out of reasons to smile...

    Super leuk idee zeg! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja! En dan dat je, je eigen username er op kunt zetten. En dan komt er ook meer geld in het laatje.
    Ik weet alleen niet of het realiseerbaar is, maar als het kan, ik zeg doen! XD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ja! En dan dat je, je eigen username er op kunt zetten. En dan komt er ook meer geld in het laatje.
    Ik weet alleen niet of het realiseerbaar is, maar als het kan, ik zeg doen! XD

    Ik vind het opzich wel goed, maar niet met je username want als je hem dan veranderd, dan zit je er wel mee XD.


    - hoi ;D

    Nashville schreef:
    (...)
    Ik vind het opzich wel goed, maar niet met je username want als je hem dan veranderd, dan zit je er wel mee XD.
    Ohja, ik ben de enige saaierd die nog nooit 'r username heeft veranderd :P
    Oke, schrap dat maar, alleen een Q =3


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ohja, ik ben de enige saaierd die nog nooit 'r username heeft veranderd :P
    Oke, schrap dat maar, alleen een Q =3

    Haha =3


    - hoi ;D

    Ik ben voor! ;D
    Dat is ook een goede oplossing voor de concert meetingen. ;3


    Let the Night embrace you

    Goed idee ;D


    Imperfection Is Beautiful

    Super leuk idee. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Klinkt wel grappig (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind 't wel een leuk idee, en dan kun je ze ook op concerten dragen en dan kun je zien wie er van Q is :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.