• Dat idee had ik ooit ergens gezien, dat je bij de site polsbandjes kon bestellen met de sitenaam (Of zoals Anarchy zegt, alleen een Q) erop. Dan moet iedereen zich aanmelden voor een bandje, en dan kan Rutger ze bestellen en dan moeten wij er een bepaalde prijs voor betalen zodat Rutger er iets van geld aan overhoud voor Quizlet.
    En we kunnen elkaar natuurlijk beter herkennen -wbw-
    Goed idee?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2010 - 10:58 ]


    Your make-up is terrible

    Gaat de voorkeur dan uit naar zo'n rubber armbandje (zoals van livestrong) of naar eentje van textiel (zoals bij festivals)?

    [edit]
    Hmmm, die textiel bandjes kunnen alleen met een speciale tang dichtgemaakt worden. Is lastig per post :P

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 13:17 ]


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Gaat de voorkeur dan uit naar zo'n rubber armbandje (zoals van livestrong) of naar eentje van textiel (zoals bij festivals)?


    Rubber (': Die gaan sowieso ook langer mee.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 16:10 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Rutger schreef:
    Gaat de voorkeur dan uit naar zo'n rubber armbandje (zoals van livestrong) of naar eentje van textiel (zoals bij festivals)?

    Ik denk dat dat opzicht niet zo heel veel uitmaakt. Ofja,... ik weet niet :x

    Woei, die zou ik wel heeeel graag willen :'D
    Voorkeur gaat uit naar Rubber ;D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2010 - 13:15 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Shikari schreef:
    Goed idee ;D

    Rutger schreef:
    Lijkt mij een leuk idee. Geen idee of het haalbaar is. Ik heb niet heel veel zin om de logistiek te verzorgen. Elke dag 10 armbandjes op de post doen lijkt me niet echt handig :P

    Misschien is er wel een site die niet alleen het design maar ook het transport e.d. voor zijn rekening neemt. Ik zal eens googlen!

    En qua opdruk is het logisch dat er zowel een Q als Quizlet versie komt :)


    Anders wil ik het transport wel op me nemen. Ik heb tijd zat -gay-


    Your make-up is terrible

    Superr idee =]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Yeah ik hoop echt dat het er komt:"D Go Rutger:"D


    .

    Anarchy schreef:
    Ik zou het cool vinden met enkel de Q erop ofzo, zodat niet iedereen weet wat het juist betekent.
    Maar het is wel een leuk idee. (:


    cakes taking over the world

    En het liefst vóór 23 februari (A)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    DAt is echt een leuk idee!!
    Dan kun je mensen stalken als je ze op een concert met zo’n bandje om ziet x'D


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Ik vind het een leuk idee.
    Ik zeg, ik ben voor!


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Dat zou leuk zijn ;D

    voor!


    I need you like a heart needs a beat

    Rutger schreef:
    Gaat de voorkeur dan uit naar zo'n rubber armbandje (zoals van livestrong) of naar eentje van textiel (zoals bij festivals)?

    [edit]
    Hmmm, die textiel bandjes kunnen alleen met een speciale tang dichtgemaakt worden. Is lastig per post :P

    Rubber! :Y)


    hoi, jij bent leuk.