• Je verteld je ergste blunder de gene onder geeft een cijfer van hoe erg die blunder was !


    haahah



    nou mijn ergste blunder :
    ik was op scheveninge en ik en een vriendin van me hadden soort spaanse patat gehaald we liepen verder kopen er ineens een paar meeuwen en die probeerde me zak met die eten uit me hand te trekken toen ginge ik en die vriendin snel in een hoekje staan en die eten snel opeten en we lagen helemaal dubbel al mensen keken wat zijn nou voor megollen hahaha !


    HET GAAT HEEL DIEP

    Mijn blunders zijn ontelbaar en dan overdrijf ik niet :X

    hahaha verel er dan eentje van ik heb er ook miljoenen hahah je wilt nie weten hoe vaak ik versgut sta wel 8 keer op een dag xD


    HET GAAT HEEL DIEP

    7

    ik reed langs het huis van een knappe jongen. 2 vriendinnen reden achter me. ik riep luid: dit is het huis waar die schone jongen woont!. wat ik niet gezien had was dat hij en zijn vrienden in de tuin stonden en alles gehoord en gezien hadden. sindsdien knipogen ze elke keer naar mij als ze mij zien:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik stak in Antwerpen op een drukke plaats eens met mijn veter vast in de roltrap op het station. Haha, ik schaamde me niet maar het was wel doodlachen! :]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, ergens is dat wel een postieve blunder ^^ < Dat was op die van softspoken.

    Ehm, in een overvolle bus op je bek gaan? x'd
    -Typish ik dan ook-

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 17:21 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    UNCOMMON schreef:
    Mijn blunders zijn ontelbaar en dan overdrijf ik niet :X


    it's so empty living behind these castle walls

    UNCOMMON schreef:
    Mijn blunders zijn ontelbaar en dan overdrijf ik niet :X

    Mijn blunder was twee jaar geleden. Ik sprak soms met m'n Crush en op een dag zag ik hem zwaaien. En ik stond een paar meters verder weg. Dus ik dacht echt dat hij het tegen mij had. En toen zwaaide ik heel blij terug. En toen hoorde ik achter me opeens. 'Schatje.' En dat bleek dus zijn vriendin te zijn. En toen rende ze naar hem toe en kusde ze hem op de bek. En toen voelde ik echt dom omdat het op de schoolplein was en iedereen keek, en omdat ik dacht dat hij het tegen mij had... :[


    You can run but not hide

    ik stond een keer met me vriendin te wachtne om over te steken en toen kwam mijn crush aan rijden snel keek ik weg maar ik kon het giegeldje niet onder drukken dus hij kijkt zo naar mij van wat een mogel en dan naar me vriendin die hem kei hard in ze gezicht begint uit te lachen :$ en nouw kijkt die op school telekens naar ons en ik blijf maar stom giegelen

    Ik was met een groepje vriendinnen van school naar huis aan het fietsen. Maar ineens werd ik afgeleid door geschreeuw. Bleken er jongens, in hun zwembroeken, in een of andere achteruin met een sproeier staan te spelen. En daar was ik dus naar aan het kijken, en niet meer op de weg. En toen bleef ik met mijn trapper achter een paaltje hangen, en ging ik op mijn gezicht :')
    Die jongens lachten zich dood. En mijn vriendinnen en ik ook :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    op school ging ik van de trap, opeens glij ik uit en stuiter ik op m'n kont verder tot de onderste tree. SCHAAMTE!

    Heb er niet echt een... of vergeten. Maar vandaag bleef ik met mijn rugzak aan de deurklink hangen C:


    I live for the applause, you will die for it.

    UNCOMMON schreef:
    Mijn blunders zijn ontelbaar en dan overdrijf ik niet :X


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    We hadden een keuzemarkt ofso en ik ging naar vmbo-t, dus ik kwam aan in dat lokaal, ging zitten. Maar het zat egt vol. Komt er een docente aan die zegt: "Jaa jullie -wees naar ons- moeten ff naar het andere lokaal." Dus op weg naar het andere lokaal, struikelde ik over de poot van het bord --' (jeweetwel zo'n bord op wieltjes)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Veel,
    maar al is 3 op 1 dag ><
    int zesde, ik wil tegen een bal schotten en ik val recht in de slijk ^^ en dan nog over een fietsje gevallen en nog bijna in een pot me water gestapt (A)
    En ook al is in de bus gevallen, daar zat onze klas in en nog 2 andere >< x'D
    en nog veel meer denk ik ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)