• Je verteld je ergste blunder de gene onder geeft een cijfer van hoe erg die blunder was !


    haahah



    nou mijn ergste blunder :
    ik was op scheveninge en ik en een vriendin van me hadden soort spaanse patat gehaald we liepen verder kopen er ineens een paar meeuwen en die probeerde me zak met die eten uit me hand te trekken toen ginge ik en die vriendin snel in een hoekje staan en die eten snel opeten en we lagen helemaal dubbel al mensen keken wat zijn nou voor megollen hahaha !


    HET GAAT HEEL DIEP

    GreenDayLove schreef:
    op school ging ik van de trap, opeens glij ik uit en stuiter ik op m'n kont verder tot de onderste tree. SCHAAMTE!

    Heb ik ook meegemaakt


    Everyone smiles in the same language.

    Ik was/ben verliefd op een jongen, en dat wist bijna iedereen. Dus ik en die jongen hadden een beetje lol aan tafel, zat een gassie te plagen; 'jongens vragen, kusjes vragen' & Ik natuurlijk weer een rooie kop natuurlijk.

    & deze is ook erg.

    Ik stond in de videotheek en achter die balie stond een verdammt knappe jongen met van dat haar voor zijn ogen, you know. Dus ik vragen of The dark knight er was, was ie er wel op bue ray, maar hij zou nog komen. Dus ik wachten daaro, ff bij de cd's kijken. Was die er eindelijk, ging ik betalen, ik voelde me gewoon zo rood worden hè! Omg.
    En gister was ik daar weer, kocht ik een cd van John Mayer zei die zei; 'hee, john mayer. ik zag nog een cd staan van hem 'continuum' ken je die ook?' en ik begon echt met zo'n hamsterstem te praten! & Ik stond al op trillende benen. Ik ga nooit meer op een zondag naar de videotheek. ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mijn ergste blunder = dat ik een keer naar achter rende, en toen struikelde, terwijl iedereen t zag:$

    LufTwilight schreef:
    Mijn ergste blunder = dat ik een keer naar achter rende, en toen struikelde, terwijl iedereen t zag:$

    Weetje... ik ben heel erg verdrietig nu maar toen ik dit stukje las moest ik gwn lachen :x

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 23:17 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Inspiration schreef:
    Veel,
    maar al is 3 op 1 dag ><
    int zesde, ik wil tegen een bal schotten en ik val recht in de slijk ^^ en dan nog over een fietsje gevallen en nog bijna in een pot me water gestapt (A)
    En ook al is in de bus gevallen, daar zat onze klas in en nog 2 andere >< x'D
    en nog veel meer denk ik ^^

    Bussen zijn niet voor ons bestemd denk ik! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik praat meestal over bepaalde mensen en dan komen die bepaalde mensen net voorbij, snappie xD?

    Of ik heb het over ziek melden of weggaan van school en dan komen er 3 leraren voorbij inclusief mijn mentor :'D

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 9:48 ]


    heuj

    Ik liep tegen een boekenkast aan. Kreeg een boek op mijn hoofd, en begon toen keihard te lachen. Daardoor viel ik op de grond.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    7

    wij gingen in groep 8 op schoolreis met de fiets, 100 m van school knal ik tegen een bloembak aan van 1 bij 1 m
    mijn fiets was kaduuk.


    never lose the ability to see beauty in the little things

    7.
    Ik ben een keer op een survival dag mijn schoen verloren in de modder . En toen moest ik met mijn arm in de sloot om hem weer te vinden . Wat niet gelukt is trouwens ;x


    Hope goes lost but never dies.

    ipv osama binladen, obama binladen zeggen bij een presentatie voor geschiedenis x)en dan ook nog eens doen alsof je voor de sgp bent terwijl daar geen vrouwen in mogen XD

    en ik had ooit een keer mn mond vol en er kwam een lekker ding voorbij. die zei hoi. Ik zei ook hoi en er viel wat eten uit mijn mond..... ><


    Don't give up. You're not thinking.

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)
    Weetje... ik ben heel erg verdrietig nu maar toen ik dit stukje las moest ik gwn lachen :x


    dit is een redern waarom ik dese topic gemaakt en ik voelde me ook nie so goed en door dit soorrt dingen moet ik altijd laggen ik maak zoveel blunders met me self mee nie normaal hahah

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 18:39 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    Mijn blunders hou ik niet meer bij, haha :'D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Compass schreef:
    (...)
    Bussen zijn niet voor ons bestemd denk ik! x'D

    nee want, busje komt niet x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wij waren ooit eens in de klas naar een film aan het kijken, en dr kwam een gast in met een heel mooi lijf. En ik dacht in mezelf 'Come to mama'. Blijkbaar had ik dat net op een stil moment luidop gezegd --'

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 19:54 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb er zoveel. als ik die allemaal hier zou schrijven, ik zou nog tot morgen typen denk ik xD