• Je verteld je ergste blunder de gene onder geeft een cijfer van hoe erg die blunder was !


    haahah



    nou mijn ergste blunder :
    ik was op scheveninge en ik en een vriendin van me hadden soort spaanse patat gehaald we liepen verder kopen er ineens een paar meeuwen en die probeerde me zak met die eten uit me hand te trekken toen ginge ik en die vriendin snel in een hoekje staan en die eten snel opeten en we lagen helemaal dubbel al mensen keken wat zijn nou voor megollen hahaha !


    HET GAAT HEEL DIEP

    Inspiration schreef:
    (...)
    nee want, busje komt niet x'D

    Of na een uur in de kou! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oke; Ik ging laatst met een vriendin naar de Lady Sting. Dus wij een beetje kijken bij truitjes. En opeens zie ik een truitje waar je de mouw op kan stropen door zo'n kortje, weetjewel. Dat dacht ik tenminste. Want toen ik aan dat touwtje ging trekken brak hij af ;o.
    ____________________________________
    We zijn snel de winkel uitgelopen hahah, en een paar minuten later had ik in een schoenenwinkel allemaal schoenendozen omver gegooid, en toen lag alles overhoop.
    ____________________________________
    En vandaag liep ik een sierandenwinkeltje uit, maar toen had ik opeens door dat ik nog een soort van haarbandelastiek in mijn handen had, en toen ben ik maar snel teruggegaan om te betalen, want ik hou niet van stelen :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    Het was donker, en het sneeuwde. Ik stapte van de bus en moest nog een hele eind te voet naar huis. Toen plots; BAM! ging ik regelrecht op m'n kont ;p schaam-te-lijk :Y)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ehh… Ik ging op een gepimpte oude fiets naar 't dorp hier, om boter te halen voor m'n moeder. Slot was roestig, maar dat boeide me niet. Dus ik slot op slot gedaan, en Albert Hein ff ingelopen. Kwam ik terug, PASTE M'N SLEUTEL NIET MEER IN DIE SLOT o_o Dus ik m'n moeder gebelt. Dus ik ging maar lopend terug naar huis… (Met de boter ^^) Dus ik kwam thuis, ging m'n vader m'n fiets ophalen. Komt hij thuis: "Ja, je je moest je sleutel omdraaien."

    :X


    When you can live forever, what do you live for?

    O///O nou ik was een keer wezen zwemmen met de klas (school-swemmen om precies te zijn xD) en toen was ik opeens mijn toptje verloren en die dreef ergens beneden in het bad,maar ik durfte niet naar beneden te gaan (ik was nogal bang voor water) dus ik riep tegen een klasgenoot dat die in het water moest springen en m'n topje pakken :'D
    dat was zo voorschut xD

    Blunders = Evil ! xD


    AAAAA&#12354;&#12354;&#12354;&#12354;&#12354;

    ik was nog klein,maar ik heb ooit een keer een vreemde man geknuffeld!
    ik zag hem van achter en dacht dat het mijn oma was!!


    stay Nyappy

    Ik had zaterdag echt een hele stomme blunder toen mijn crush mij zijn telefoonnummer gaf. Hij stond naast me en belde me om die door te geven en ik nam stomverbaasd op (het was 3 uur 's nachts).
    Toen zei hij heel droog 'hoi' en besefte ik dat hij het was x)
    Gelukkig schreef hij daarna mijn naam 2 keer verkeerd, dus vind ik dat we quitte staan (cat)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik hou mijn blunders niet meer bij


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb aardig wat bloopers gehad.
    Zoals de trap knuffelen op school XD


    behind very angel is a demon

    AttackAndKil schreef:
    Ik heb aardig wat bloopers gehad.
    Zoals de trap knuffelen op school XD

    Lantaarnpalen knuffelen die voor de school staan is leuker (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Lantaarnpalen knuffelen die voor de school staan is leuker (cat)


    Doe jij dat ook?(krul)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 15:30 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Closure schreef:
    Ik hou mijn blunders niet meer bij


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Doe jij dat ook?(krul)

    Ja man, dat zijn mijn beste vrienden :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik viel een keer midden in de klas over een stoel, en toen ik op was gestaan en weer verder wou lopen viel ik over de volgende stoel :'D
    Maar de beste blunder die ik heb meegemaakt is niet van mij: Ik was met mijn stiefbroertje op de kermis, en omdat hij (per ongeluk) een knalewrt tegen een raam had gegooid, kwam er opeens een bewaker achter ons aan -.- Dus hij vliegt er vandoor, die bewaker erachteraan, flikkert ie over de stoeprand :'D Het was echt zo'n Pietje Bell-actie, lag ie daar languit, net als in zo'n plaats-delict tekening. En omdat ik me he-le-maal kapot stond te lachen werd ie maar kwaad op mij :'D

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 15:53 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik was ooit al is aant lopen int school, wa ik beter ni had gedaan, en er lag modder en ja da zag ik dus ni. Dus ja ik glij uit en iedereen kijken, echt erg ^^
    Vroeger toen ik 3 jaar was kwam er een metser bij ons metse natuurlijk, en ik ging naar hem en ik zei "dag meneer de klootzak" ik weet er niks meer van ma mijn papa schaamde zich dood in mijn plaats xD
    En ook vroeger in het 6de leerjaar wou ik op een stoel gaan zitte ma iemand trok die weg.
    En amai men gat dee zeer, en toen was ik heel kwaad op diegene ^^

    En ik heb er wss nog meer, maar deze kan ik herinneren xD

    [ bericht aangepast op 23 feb 2010 - 15:59 ]


    Stop wishing, Start doing..