• Oké. 5 in 1 dag. Morgen weer he? Meiden. Juul die gaat zo, dus ik wil even Doeii zeggen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)Dat is ziek o.O' nee grapje tja kan gebeuren hè ^^


    Blijkbaar wel. (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Maar ik ga even verhaaltjes maken^^ Het is saai zonder die andere engerds -.-'

    Maar ik ga even verhaaltjes maken^^ Het is saai zonder die andere engerds -.-'


    Idd, het is stil :'[
    Veel plezier danmaar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    haha jah,, heb hem verwijderd en geblokkeerd,, x'D hij was 18 jaar :|.. maarja bij Bill en tom is het anders hea die zijn LEKKERDER !! kga ook verhaal maken een nieuwe,, willen jullie er ook in voor komen,, ennuh van wie willen jullie dan vriendin zijn zeg maar? ik wil wel Bill :$

    haha jah,, heb hem verwijderd en geblokkeerd,, x'D hij was 18 jaar :|.. maarja bij Bill en tom is het anders hea die zijn LEKKERDER !! kga ook verhaal maken een nieuwe,, willen jullie er ook in voor komen,, ennuh van wie willen jullie dan vriendin zijn zeg maar? ik wil wel Bill :$
    een nieuwe?? doe Tom maar voor mij^^

    (...)een nieuwe?? doe Tom maar voor mij^^


    okeee is geregeld ^^ weet al wat leuks ,, x'D maar ik doe wel dat we ze al kennen en bij hun in de straat wonen dan zijn wij wel zussen zeg maar x'D als je dat goed vind ?

    (...)

    okeee is geregeld ^^ weet al wat leuks ,, x'D maar ik doe wel dat we ze al kennen en bij hun in de straat wonen dan zijn wij wel zussen zeg maar x'D als je dat goed vind ?
    ja gezellig x'D

    (...)

    okeee is geregeld ^^ weet al wat leuks ,, x'D maar ik doe wel dat we ze al kennen en bij hun in de straat wonen dan zijn wij wel zussen zeg maar x'D als je dat goed vind ?


    Kan niet hoor, Tom ligt hier lekker in mijn bed te slapen. ='D
    Wisten jullie niet he? $:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Kan niet hoor, Tom ligt hier lekker in mijn bed te slapen. ='D
    Wisten jullie niet he? $:
    Kan niet ik heb hem naar Imperd gestuurd vandaag (puh)

    (...) Kan niet ik heb hem naar Imperd gestuurd vandaag (puh)


    NOOO. Dan heb ik een facker in bed! O:
    *gaat wegjagen*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Goeiemorgen mede-engerds! x]


    Tanya is de beste.

    Goeiemorgen mede-engerds! x]


    haaj x'D ook goeiemorgen alles goed?

    Imperd!! eindelijk een erge engerd! x'D

    Imperd!! eindelijk een erge engerd! x'D

    Yeaaaaaaaaaaa :Y) Alleen heb ik super slecht geslapen; die kut muggen waren veel te eng rond aan het zoemen! :'O


    Tanya is de beste.

    Goedemorgen Imp. Dx
    Lekker geslapen? 8D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'