• Oké. 5 in 1 dag. Morgen weer he? Meiden. Juul die gaat zo, dus ik wil even Doeii zeggen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    haaj x'D ook goeiemorgen alles goed?


    Jaaa hoor x') Met jullie? Allemaal lekker geslapen? Geen enge boze geesten gehad? XD


    Tanya is de beste.

    (...)
    Yeaaaaaaaaaaa :Y) Alleen heb ik super slecht geslapen; die kut muggen waren veel te eng rond aan het zoemen! :'O
    Ik heb ook slecht geslapen =O mijn broer was ziek en zat heel de tijd te kotsen o.O niet dat je dat wou weten x'D

    (...)

    Jaaa hoor x') Met jullie? Allemaal lekker geslapen? Geen enge boze geesten gehad? XD


    Ik heb wel lekker geslapen :') enenenen euhm ik had geen nachtmerrie. Had ik net zin in. *pruil* en het waait en dat is koud.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Imperd is Tom goed aangekomen? ik heb hem gestuurd ^^

    Whaha; Wat een enge broer! >.<


    Tanya is de beste.

    ik heb niet fijn geslapen,, heb heeel de nacht wakker gelegen maar dat weten de meeste wel van jullie

    Imperd is Tom goed aangekomen? ik heb hem gestuurd ^^


    Jaaa; Wat was dat! Ik was aan het slapen en ineens hoor ik enge geluidjes op de trap en dan bleek het Tom die helemaal uitgewaaid door de regen enzo aankwam >.< Maar bon; ik heb hem dan een warme chocomelk aangeboden :'D


    Tanya is de beste.

    Oeh mijn buurman is in de voortuin bezig. Dx

    *zet muziek stiekem wat harder* (A)

    Ik heb hem laatst weggejaagt uit z'n voortuin (cool).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oeh mijn buurman is in de voortuin bezig. Dx

    *zet muziek stiekem wat harder* (A)

    Ik heb hem laatst weggejaagt uit z'n voortuin (cool).


    Da's niet lief van jou. =)


    Tanya is de beste.

    ik heb niet fijn geslapen,, heb heeel de nacht wakker gelegen maar dat weten de meeste wel van jullie


    Ja; ik wou dat ik je kon helpen, maar ik weet echt niet wat je moet doen :'S


    Tanya is de beste.

    Ség Engerds; Jullie zijn zo eng stil :'O

    PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT >.<


    Tanya is de beste.

    (...)

    Jaaa; Wat was dat! Ik was aan het slapen en ineens hoor ik enge geluidjes op de trap en dan bleek het Tom die helemaal uitgewaaid door de regen enzo aankwam >.< Maar bon; ik heb hem dan een warme chocomelk aangeboden :'D
    Ja ik heb hem door de regen gestuurd x'D sorry maarja een natte Tom is ook niet zo erg hè ='D

    (...)

    Da's niet lief van jou. =)


    Vind ik wel, ik heb haat aan die man. :p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb niet fijn geslapen,, heb heeel de nacht wakker gelegen maar dat weten de meeste wel van jullie
    Ik weet het niet =O waarom?

    Ség Engerds; Jullie zijn zo eng stil :'O

    PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT >.<


    éngerd ik praat, hoor. O:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'