• Oké. 5 in 1 dag. Morgen weer he? Meiden. Juul die gaat zo, dus ik wil even Doeii zeggen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DOEEEEEEEEEEEEEEI <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Doeii Doeii x(flower)


    Tanya is de beste.

    (...)
    Nja; geen House of Wax dan voor jou =P

    ... Maar ik heb die eigenlijk al super vaak gezien dus die is niemeer eng >.<
    ik heb hem ook al gezien maar ik vind geen enkele film eigelijk meer eng -.-' Behalve Hostel maar die is meer vies dan eng x'D

    Ik ga jullie verlaten O;
    ik moet eten enzo.
    Enenen er komt rond half 2 een vriendin. Dan gaan we lekker met z'n 2en eng doen in deze topic >:]
    daaaaaaaaaaaaaag engerds <3
    Hoezoo nog iemand anders ? ^^

    of the grave dancers ^^ zombies ! dat is een coowle film moet je zeker kijken ^^

    of the grave dancers ^^ zombies ! dat is een coowle film moet je zeker kijken ^^

    Nog niet gezien >.< Moet ik maar is kijken met Lynnerd dan XD


    Tanya is de beste.

    Ik voel me zwaar moe -.-'

    haha okee,, the grave dancers is coowle film is er zo'n wijf die dan ineens met een hakbel achter je aan zit enzo x'D en zombies is ook coowle film, the grudge 1 en 2 maar dan de japanse versie is ook coowl

    Ik voel me zwaar moe -.-'


    Ik voel me moe en loom >.<


    Tanya is de beste.

    (...)

    Ik voel me moe en loom >.<
    en ik heb honger -.-

    ik voel me gebroken wanneer ik NIET bij Bill kan zijn :( en daardoor kon ik dus echt niet slapen... en eet daar weinig door,,

    Dan moet je eten. :'D Ik heb geen honger;
    maar het was zoooo gemeen :'O Ik sta op en al het brood enzo was al bijna op x] Die laten echt NIKS voor mij over :'O


    Tanya is de beste.

    ik voel me gebroken wanneer ik NIET bij Bill kan zijn :( en daardoor kon ik dus echt niet slapen... en eet daar weinig door,,


    Ma ooh; mede-engerdje toch... Ik vind da echt super erg :'S


    Tanya is de beste.

    Dan moet je eten. :'D Ik heb geen honger;
    maar het was zoooo gemeen :'O Ik sta op en al het brood enzo was al bijna op x] Die laten echt NIKS voor mij over :'O


    ook stom :S kheb niks gedronken vandaag, en bijna niks gegeten.

    ik voel me gebroken wanneer ik NIET bij Bill kan zijn :( en daardoor kon ik dus echt niet slapen... en eet daar weinig door,,
    Dan moet je kijken naar Bill's dancing at his private party dan word je meteen hyper en blij x'D