• Heey,
    Ik zag dat op een andere site[fanfiction.net], en ik bedacht me net, zou dat niet handig zijn? Dat er hier op Q, ook betá-readers komen? Dat zijn mensen die hier op de site zitten en voor jouw een verhaal lezen en spellingsfouten uithalen, tips geven enz. Zou dat niks zijn voor hier op Q?

    -sorry als jullie dit geen goed idee vinden of het al eens is voorgesteld:$,-

    Edit;
    ze doen het dan (als ze er komen natuurlijk(: ) alleen als je er een PBtje naar stuurt(:


    Edit2;
    -Als ze er al komen moeten er inschrijving komen net als bij de Mods (maar dan ook met een tekstje waar ze de spellingsfouten moeten uithalen er bij).

    Edit 3;
    Is er inmiddels al(:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 18:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben voor!
    Zelf zou ik er ook wel één willen zijn, maar ik heb het nu al heel erg druk en dat gaat waarschijnlijk dus niet lukken :(

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Voor

    XxX Lindsay


    .

    Ik laat word mijn teksten bèta-readen? En ik vind dan ook dan die mensen iets in de plaats moeten krijgen, want als je en beetje ongeluk hebt, stuurt iemand een tekst met enorm veel fouten in en dan kan je bezig blijven.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 15:39 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tegen. geen zin om een argument te typen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    UNCOMMON schreef:
    Ja _O_
    Ik ben voor. Maar dan moeten ze 't alleen doen als je er om vraagt, vind ik. anders kan dat nog wel irritaties veroorzaken.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als ze er al komen moeten er inschrijving komen net als bij de Mods (maar dan ook met een tekstje waar ze de spellingsfouten moeten uithalen er bij)
    -Er moeten ook Nederlandse én Belgische beta-readers komen i.v.b.m. verschil van sommige woorden.


    Of iedereen schrijft gewoon ABN.
    Maar ik ben voor! Ik vind het leuk idee en als het komt ga ik me zeker inschrijven! Btw, ik zag dat er iemand begon over dat beta-readers geen tc willen lezen, eigelijk moeten gewoon mensen zich inschrijven die het neit erg vinden om wat voor verhaal dan ook te lezen.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Oneens. Je krijgt niet meer leuke spellingen van iedereen. Het is soms wel irritant, maar ik vind dat ieder zijn eigen taal heeft. Alleen met deze taal vind ik het goed: HoI, HoEiShEt?


    - edit, oh, oeps, nu pas gelezen dat je er naar vraagt. GOED IDEE


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    had ik al voorgesteld aan DeKrull maar zij zegt dat het niet nodig is

    waarom vragen we het niet gewoon aan Rutger? :x


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Eh, nee? Wij zijn niet Tokio Hotel Holland.


    Life is hard and then we die

    Casanova schreef:
    Lijkt me inderdaad een goed idee. Ik kan me best wel ergeren aan spelfouten. Maar sommige mensen doen het zelf al, dus daarbij is het niet echt nodig. Maar ik ben wel tegen als je dan zegmaar moet wachten tot je hoofdstuk goedgekeurd is ofzo.


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Ik vind het maar niets :x Ik bedoel: net alsof er altijd van die mensen dan zijn die elk detail van je verhaal gaan controleren op schrijffouten. als het er komt mag niemand mijn verhaal veranderen. Ik zeg het maar vast. ('':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    Ik vind het maar niets :x Ik bedoel: net alsof er altijd van die mensen dan zijn die elk detail van je verhaal gaan controleren op schrijffouten. als het er komt mag niemand mijn verhaal veranderen. Ik zeg het maar vast. ('':


    Ik zeg toch niet dat iemand daar echt gaat controleren? Ik stel alleen maar zo iets voor, omdat er ook mensen zijn die zich er aan ergeren dat er veel spellingsfouten in een tekst staan. En daarbij áls het er al komt ben je niet verplicht om het te doen, het is maar een voorstel hé(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    SnowEyes schreef:
    (...)

    Ik zeg toch niet dat iemand daar echt gaat controleren? Ik stel alleen maar zo iets voor, omdat er ook mensen zijn die zich er aan ergeren dat er veel spellingsfouten in een tekst staan. En daarbij áls het er al komt ben je niet verplicht om het te doen, het is maar een voorstel hé(:


    weet ik ('': het was ook niet aanvallend bedoelt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lijkt me geen goed idee, mensen met bv dyslectie krijgen daan steeds commetaar,en dat is niet leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall