• Heey,
    Ik zag dat op een andere site[fanfiction.net], en ik bedacht me net, zou dat niet handig zijn? Dat er hier op Q, ook betá-readers komen? Dat zijn mensen die hier op de site zitten en voor jouw een verhaal lezen en spellingsfouten uithalen, tips geven enz. Zou dat niks zijn voor hier op Q?

    -sorry als jullie dit geen goed idee vinden of het al eens is voorgesteld:$,-

    Edit;
    ze doen het dan (als ze er komen natuurlijk(: ) alleen als je er een PBtje naar stuurt(:


    Edit2;
    -Als ze er al komen moeten er inschrijving komen net als bij de Mods (maar dan ook met een tekstje waar ze de spellingsfouten moeten uithalen er bij).

    Edit 3;
    Is er inmiddels al(:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 18:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Luctus schreef:
    Lijkt me geen goed idee, mensen met bv dyslectie krijgen dan steeds commentaar, en dat is niet leuk.


    Daarom stel ik het júist voor. Voor de mensen met dyslectie kan het juist erg handig zijn, dat iemand voor hun de spellingsfouten er uit haalt en (op een vriendelijke manier,) vertelt wat er misschien beter kan ofzo, dat ze daar bv rekening mee kunnen proberen te houden. En daarbij vind ik dat commentaar niet áltijd negatief is, of hoeft te zijn. (:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 17:22 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lieverd, stuur een pb naar Rutger?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Lieverd, stuur een pb naar Rutger?


    Dat heb ik gedaan(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    lijkt me leuk . :9~

    Lijkt me leuk, maar dit is ook echt letterlijk gekopieerd van Tokio Hotel Holland. :')

    Manhattan schreef:
    Lijkt me leuk, maar dit is ook echt letterlijk gekopieerd van Tokio Hotel Holland. :')

    Ja,dacht ik ook al :'D


    I need you like a heart needs a beat

    Dat zou denk ik wel handig zijn :'D


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    TerrorQueen schreef:
    (...)

    Daarom stel ik het júist voor. Voor de mensen met dyslectie kan het juist erg handig zijn, dat iemand voor hun de spellingsfouten er uit haalt en (op een vriendelijke manier,) vertelt wat er misschien beter kan ofzo, dat ze daar bv rekening mee kunnen proberen te houden. En daarbij vind ik dat commentaar niet áltijd negatief is, of hoeft te zijn. (:

    Zo komt het wel over als je elke keer weer word verbeter.Geloof me ik weet het.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, ik vind eigenlijk dat iedereen voor zijn eigen verhaal kan/mag zorgen.


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Nee, ik vind eigenlijk dat iedereen voor zijn eigen verhaal kan/mag zorgen.


    Maar sommigen hebben geweldige ideeën maar schrijven het niet omdat ze van zichzelf weten dat ze spellingsgewijs niet sterk zijn.

    Ik vind het een goed idee, en als het er komt, schrijf ik me in. :Y)

    Ik vind het een goed idee, en als het er zou komen, zou ik best wel willen proberen zo'n betá-reader te worden (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wil niet dom doen maar als iedereen gewoon Firefox installeert kan hij/zij dat instellen en hoef je anderen ook niet het werk te geven dit te doen :X
    En ik ben het wel met luctus eens. Hoe vriendelijk je het ook kan zeggen na 100x ben je het ook beu.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Manhattan schreef:
    Lijkt me leuk, maar dit is ook echt letterlijk gekopieerd van Tokio Hotel Holland. :')

    Van Fanfiction.net dacht ik ? Daar hebben ze dat ook x'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vendetta schreef:
    (...)

    Maar sommigen hebben geweldige ideeën maar schrijven het niet omdat ze van zichzelf weten dat ze spellingsgewijs niet sterk zijn.

    Ik vind het een goed idee, en als het er komt, schrijf ik me in. :Y)


    Maar geld het plan dan voor iedereen of alleen voor mensen die aangeven dat ze controle willen? Want dán is het geen slecht idee =3
    Edit: Laat maar, ik weet het al. :) Maar geeft dat e mods niet teveel werk?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 17:05 ]


    ars moriendi

    Beastie schreef:
    Lol, eigenlijk best handig. Maar ik denk dat ze te veel werk krijgen daardoor.