• Heey,
    Ik zag dat op een andere site[fanfiction.net], en ik bedacht me net, zou dat niet handig zijn? Dat er hier op Q, ook betá-readers komen? Dat zijn mensen die hier op de site zitten en voor jouw een verhaal lezen en spellingsfouten uithalen, tips geven enz. Zou dat niks zijn voor hier op Q?

    -sorry als jullie dit geen goed idee vinden of het al eens is voorgesteld:$,-

    Edit;
    ze doen het dan (als ze er komen natuurlijk(: ) alleen als je er een PBtje naar stuurt(:


    Edit2;
    -Als ze er al komen moeten er inschrijving komen net als bij de Mods (maar dan ook met een tekstje waar ze de spellingsfouten moeten uithalen er bij).

    Edit 3;
    Is er inmiddels al(:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 18:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Thingies schreef:
    Dan houden die mensen denk ik geen tijd meer over o_O

    Daar kiezen ze dan toch zelf voor?

    Ontopic; Leuk!


    hoi, jij bent leuk.

    Thingies schreef:
    Dan houden die mensen denk ik geen tijd meer over o_O


    De mensen die dat wíllen doen, geven dat dan aan (ik zeg dit alles wel voor als het er überhaupt al komt: ) En die zullen (als ze door Rutger goed gekeurd zijn,) dan aangesteld worden als betá-reader. Ze moeten dan bv een tekstje nakijken op spellingsfouten en die er uithalen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 20:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het zou wel leuk zijn, maar je kunt het ook nog gewoon naar een vriendin sturen? Er zijn hier trouwens altijd wel mensen die het voor je willen lezen. (:


    everything, in time

    SnowEyes schreef:
    (...)

    De mensen die dat wíllen doen, geven dat dan aan (ik zeg dit alles wel voor als het er überhaupt al komt: ) En die zullen (als ze door Rutger goed gekeurd zijn,) dan aangesteld worden als betá-reader. Ze moeten dan bv een tekstje nakijken op spellingsfouten en die er uithalen.

    Ja, oké. Ze kiezen er zelf voor.
    Maar ik vind wel dat die beta-readers eerst getest moeten worden. Niet iedereen is er denk ik geschikt voor. Ze moeten veel tijd kunnen vrijmaken om allerlei verschillende verhalen te kunnen lezen en ook nog een opletten op spellingsfouten.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Ja, oké. Ze kiezen er zelf voor.
    Maar ik vind wel dat die beta-readers eerst getest moeten worden. Niet iedereen is er denk ik geschikt voor. Ze moeten veel tijd kunnen vrijmaken om allerlei verschillende verhalen te kunnen lezen en ook nog een opletten op spellingsfouten.

    Ja dat is wel waar, en dat ze dan bv eerst een test moeten doen om te zien of ze wel geschikt zijn als betá-reader.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Thingies schreef:
    Dan houden die mensen denk ik geen tijd meer over o_O

    Lijkt me ook ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Thingies schreef:
    (...)
    Ja, oké. Ze kiezen er zelf voor.
    Maar ik vind wel dat die beta-readers eerst getest moeten worden. Niet iedereen is er denk ik geschikt voor. Ze moeten veel tijd kunnen vrijmaken om allerlei verschillende verhalen te kunnen lezen en ook nog een opletten op spellingsfouten.

    Inderdaad. Ik denk dat het handig is als er gewoon net zoiets komt als voor de inschrijvingen voor moderators. Maar dan dat je een stuk tekst krijgt waar je dan alle fouten uit moet halen, en dat je dat dan opstuurt naar Rutger etc. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Áls het er komt moet er denk ik ook een onderscheid gemaakt worden tussen Belgische bèta lezers en Nederlandse, want soms hebben ze woorden, die het andere land niet hebben. Ofzo.x;


    everything, in time

    @ Rose & Desolate.
    Dat is waar! Voeg ik gelijk ff toe bij Edit.(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Casanova schreef:
    Lijkt me inderdaad een goed idee. Ik kan me best wel ergeren aan spelfouten. Maar sommige mensen doen het zelf al, dus daarbij is het niet echt nodig. Maar ik ben wel tegen als je dan zegmaar moet wachten tot je hoofdstuk goedgekeurd is ofzo.


    Het is dan ook de bedoeling dat ze (als het kan,) zo snel mogelijk antwoorden. En je moet niet wachten voor een hoofdstuk goedgekeurd is vind ik, ze sturen het gewoon (verbetert) terug op en als zet hoofdstuk er al is, dan pas je het gewoon aan(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Daar ben ik voor!
    Dat zal het niveau van de verhalen goed omhoog halen.


    Let the Night embrace you

    Misschien moeten er dan ook komen die TC-verhalen Betá-readen aangezien er ook veel mensen op Q zijn die dat niet graag lezen, Of niet?:"X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @ Plethora, daar dacht ik ookal aan.(: Hopelijk vind de rest het ook goed(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ghehe wel voor, maar dus alleen voor de mensen die dat willen :'D
    (flower)


    Scream for mercy!

    Achzo goed idee van hun :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,