• Juaa, vandaag een eng filmpje gezien. 't Ging zo over een koppel dat hun leven filmde omdat ze 's nachts vreemde geluiden hoorden en er rare dingen gebeurden. Zogezegd een soort 'geest' dat de vrouw al sinds haar 8 jaar achtervolgde.
    ECHT om van te verschieten! :'D
    Wie heeft hem nog gezien?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 18:22 ]


    007

    ik.. en ik vond hem geen bal an ><


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Zo'n filmen zijn niet aan mij bestemd. :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik ging hem normaal zien, maar de vertoning was te laat en heb hem nog steeds niet gezien ;(


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Ik ging hem normaal zien, maar de vertoning was te laat en heb hem nog steeds niet gezien ;(


    Ik heb hem op me laptop staan maar denk dat doorsturen te lang duurd xD en je moet een speciaal afspeel ding hebbe


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb hem niet gezien en ik wil hem eigenlijk ook niet zien xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik, en hij was echt ENG! =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vond er geen bal aan, ik vond het alleen cool/interresant/eng toen die vrouw uit bed werd getrokken.


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Ik vond er geen bal aan, ik vond het alleen cool/interresant/eng toen die vrouw uit bed werd getrokken.


    Enn het einde funny als ze naar die camera vliegt :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb een korte trailer gezien, mijn vriend zei dat hij een langere had gezien en dat hij niet kon slapen. Ik zelf vond er vrij weing eng aan.


    a figment of your imagination

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)

    Enn het einde funny als ze naar die camera vliegt :P


    Oh?
    Dat kan ik me nietmeer herinneren?
    Maar ik heb hem 3maanden geleden gezien ofzo, enenen ze werd toch doodgeschoten door de politie? XD


    Smiling but close to tears.

    Closure schreef:
    Ik ging hem normaal zien, maar de vertoning was te laat en heb hem nog steeds niet gezien ;(


    Life begins at the end of your comfort zone

    Crush schreef:
    (...)

    Oh?
    Dat kan ik me nietmeer herinneren?
    Maar ik heb hem 3maanden geleden gezien ofzo, enenen ze werd toch doodgeschoten door de politie? XD


    uhm neej o.O niet dat ik weet... het einde was dat die gozer dood was door haar en zij die camera zag.. keek erin.. glimlachte en viel dat ding aan xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Iedereen maakt meteen topics over die film asl hij/zij die gezien heeft ;_;
    maar neen,die heb ik niet gezien.

    Ik heb hem al een paar keer gezien, en vind hem niet echt geweldig eng :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nog niet gezien, maar ik wil hem wel zien. Ik zal hem wel huren als hij op dvd is ofzo. ;3


    None but ourselves can free our minds.