• Juaa, vandaag een eng filmpje gezien. 't Ging zo over een koppel dat hun leven filmde omdat ze 's nachts vreemde geluiden hoorden en er rare dingen gebeurden. Zogezegd een soort 'geest' dat de vrouw al sinds haar 8 jaar achtervolgde.
    ECHT om van te verschieten! :'D
    Wie heeft hem nog gezien?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 18:22 ]


    007

    Crush schreef:
    Ik vond er geen bal aan, ik vond het alleen cool/interresant/eng toen die vrouw uit bed werd getrokken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 18:35 ]


    volg me op tumblr please... :3

    Hoort mee bij de slechtste films dat ik ooit al heb gezien. Bij het einde dacht ik dat de film pas ging beginnen. oO

    [ bericht aangepast op 29 jan 2010 - 18:35 ]

    xPoezeBekkie schreef:
    (...)

    uhm neej o.O niet dat ik weet... het einde was dat die gozer dood was door haar en zij die camera zag.. keek erin.. glimlachte en viel dat ding aan xD


    oh, haha.
    -dom-


    Smiling but close to tears.

    Irgendwann schreef:
    Hoort mee bij de slechtste films dat ik ooit al heb gezien. Bij het einde dacht ik dat de film pas ging beginnen. oO


    Ja, dat dacht ik ook, haha.


    Smiling but close to tears.

    Niet gezien, ook niet van plan aangezien mij die érg saai lijkt. Geesten films zijn gewoon saai.


    I live for the applause, you will die for it.

    Crush schreef:
    (...)

    oh, haha.
    -dom-


    Er zijn verschillend eindes :')

    En ik vond hem eigenlijk best eng, vooral toen ik daarna moest gaan slapen ;~;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb de trailer gezien en ik was totaal niet onder de indruk. Hij leek me zelfs heel saai en standaard. Je hebt wel iets meer nodig dat plotselinge bewegingen en vliegende en dichtslaande deuren wil je mij bang of aan het schrikken maken.

    En als ik van andere al hoor -ik ben niet zo makkelijk schrik aan te jagen- dat zij het al matig vonden ga ik hem zeker niet in de cinema kijken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Toen ik de trailer zag dacht ik echt dat het spannend zou zijn maar toen ik die film met Sam en Lys zag gingen ik en Samira er de hele tijd doorheen praten omdat het zo saai was. Like, alleen bij dat stuk waar ze uit bed werd getrokken vond ik het eng. Voor de rest niet. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik, en ik vond hem best goed eigenlijk


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb hem gezien, vond hem niks aan.


    You can run but not hide

    Ik vond hem echt slaaaaaaaaaapverwekkend man echt.
    Ben geen 1 keer geschrokken.><


    ok

    heb hem gezien, en ik vond hem wel eng. x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Zulke films zijn weird. x]

    ik moet hem echt gaan kijken!!


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik heb hem al gezien, maar ik vind hem saai.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.