• De stelling van vandaag luidt:
    Tegen je beste vrienden kan je echt álles zeggen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, want je kan niet iedereen echt 100% vertrouwen, er zijn altijd wel mensen die het doorvertellen. o.o


    Smiling but close to tears.

    Nee, in deze wereld kan je niemand vertrouwen. Het doet je alleen goed te denken dat je iemand kan vertrouwen, want waar ben je anders in deze wereld?


    "Let them eat cake!"

    Ja, het zou wel kunnen, maar er zijn gewoon bepaalde dingen die ik liever voor mezelf hou. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ikke wel (l')

    Oneens,, Heb vaak genoeg meegemaakt! Dat je ze eindelijk vertrouwd en dan verlaten ze je.. No way dus


    Love is the movement <3

    soms wel soms niet

    Ja, maar er zijn ook dingen die ik echt voor mezelf hou. Dat weet dan alleen ik en niemand anders. Veder deel ik wel alles.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Natuurlijk kan je het wel. Iedereen kan het. Maar je doet het niet. Want mijn ervaring is; aan een BFF komt altijd een einde, en misschien verteld ze de dingen na de BFF periode nog wel door.


    a figment of your imagination

    Dat zou wel kúnnen, maar het doen is nog iets anders.

    Ik zeg alles tegen mijn Beste vriendin en zij ook tegen mij. En we lezen ook elkaars MSN gesprekken en zeu :]

    kussie


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Misguided schreef:
    Eens.


    Protège moi de mes désirs.

    Eens, het kan wel.. maar ik doe het niet, sommige dingen hou ik liever voor mezelf. Mijn beste vrienden weten al genoeg over mij en er zijn dingen in mijn leven die zelfs hen niets aan gaan (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 13:40 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Het kán wel. Ik heb op zich geen echte geheimen voor mijn beste vriendinnen, maar er zijn vast wel dingen die ik ze nooit verteld heb.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nee, ik vind van niet.
    Ik heb een beste vriendin waar ik ontzettend veel lol mee kan hebben, waar ik regelmatig mee afspreek en waar ik regelmatig blijf slapen. We praten over van alles, maar ik hou ook een aantal dingen achter.
    Daarentegen heb ik wel een andere vriendin waar ik dan de rest tegen vertel, de meer serieuzere dingen. Dingen die me echt dwarszitten. Ik weet dat ik haar kan vertrouwen, want zij vertelt mij ook alles. En wij begrijpen elkaar ook.

    Dus nee, ik vind niet dat je tegen beste vrienden alles kunt zeggen. Want hoe aardig en alles ze ook zijn, je weet nooit wat ze ervan doorvertellen of hoe ze reageren.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Eigenlijk niet, vind ík.
    ooit gaat die vriendschap voorbij of je krigjt hele erge ruzie, en tja het is mij al best vaak gebeurd dat dan meteen de hele school van alles weet wat ik diegene vertelde.
    er zullen vast wel mensen zijn die je wel echt kan vertrouwen enzo, maarja heel veel mensen zullen denk ik uit woede dingen door vertellen.