• Vergeef me voor mijn nederlands en ik heb geen idee of het woord pedofilische bestaat maar ik vind even van wel.

    Nou, ik had vorig jaar een docent voor gym en dat was gewoon een pedo. Als we gingen turnen dan hadden we altijd zo'n onderdeel dat je vanaf iets op een trampoline moest springen en dan zo een tipsalto maken. Nou bij de jongens hielp hij nooit en bij de meiden wel. Altijd dan pakte hij je vast zodat je zo klein mogelijk werd en dan greep hij altijd naar je borsten en ook altijd als we moesten opwarmen dan moesten we wel eens rek en strek doen en dan liep hij zo langs en dan tikte hij heel zacht 'perongelijk' tegen je kont.
    Ook liep hij altijd zomaar de meidenkleedkamer binnen en dan keek hij even rond en dan liep hij zo weer weg.

    & nu is hij ontslagen =D

    Onze gymleraar had altijd een stijve toen we gingen zwemmen ;o. Maar nu gaan we niet meer zwemmen, al een geluk. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    bah, bij ons is de leerkracht van Muziek de pedo van het school. x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Louisiana schreef:
    (...)
    Wat is P.O.?
    -voeltzichdom-



    po oftewel plastische opvoeding oftewel tekenen
    by the way wij krijgen dat van een leerkracht die ng niet groter is dan de eerste jaartjes en die si zo kei precieszie enal


    Change, the only good thing in this world.

    Zo vies, hij is nu misschien wel ontslagen, maar jij hebt er wel nog les van gehad hé ö

    OMG!!!!
    dat is vreselijk!
    dat ie zomaar aan je borsten komt!
    wat een sukkel!
    en gelukkig is ie ontslagenxD


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    popcornxshit schreef:
    een van onze gymleraren, draagt een string, en kijkt altijd naar je borsten:X

    maar mijn gymleraar is lief, en aardig!


    Hahah iemand op mijn middelbare school oowk was egt grappig.. als die bukte ofzo zag je ut gwn super erg whahaha XD

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 18:34 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Gelukkig dat ik niet zulke leraren heb.


    it's so empty living behind these castle walls

    Nou ik weet wel hoe laat het zou zijn als iemand me op die manier aanraakt als ik dat niet wil: tijd voor een enorme rel.


    No growth of the heart is ever a waste