• Mijn leerkracht fysica is gewoon een RAMP!
    hij kan totaal geen les geven, en heeft niet ééns gestudeerd voor leerkracht, hij kan totaal onze klas niet in de hand houden, en is gwn zo dom om de antwoorden op een test te geven! en daarbij is hij nog eens achterlijk ook! en hij is best wel vuil :'D

    en vandaag heeft hij me aan een trauma geholpen, hij rok zich uit en zijn trui kroop omhoog, maar zijn broek en boxer waren te laag en ik zag nét iets te veel! -gaat geen details geven-

    hebben jullie ook zo'n leerkracht die geen les kan geven?
    -voelt zich alleen- :Y)

    Hoezo hij heeft niet gestudeerd? Hoe is hij dat dan geworden?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Hoezo hij heeft niet gestudeerd? Hoe is hij dat dan geworden?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Oh.. ik vind mensen die geen lerarenopleiding hebben maar gewoon fysica of iets dergelijks studeren juist veel beter, omdat ze veel meer weten.


    Life is hard and then we die

    heb wel een leerkracht die geen les kan geven, maar voor de rest is ze oké heel erg aardig zelfs

    maar dat studeren snap ik niet


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Marshmellow schreef:
    Hoezo hij heeft niet gestudeerd? Hoe is hij dat dan geworden?


    weet ik ook niet,
    hij studeerde voor bio-ingenieur of zoiets,
    ik vraag me ook af hoe ze zo'n pùmmel hebben kunnen binnenlaten.

    Aha klinkt als iemand die je van de hoek van de straat heb gehaalt:P


    Some angels have no wings.

    PUKKELxDING schreef:
    Oh.. ik vind mensen die geen lerarenopleiding hebben maar gewoon fysica of iets dergelijks studeren juist veel beter, omdat ze veel meer weten.


    hij kan het wel uitleggen, als hij je privé neemt, want hij is gwn zo zenuwachtig voor de klas en hij kan ze niet in de hand houden, niemand neemt hem nog serieus..

    Eef95 schreef:
    heb wel een leerkracht die geen les kan geven, maar voor de rest is ze oké heel erg aardig zelfs

    maar dat studeren snap ik niet


    Hij heeft niet gestudeerd voor leerkracht, maar voor bio ingenieur, geen idee hoe hij deze school is binnen geraakt..

    Aaah, bah D:

    Mijn Engelse lerares is hopeloos in lesgeven. Maar ze is wel heel aardig (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.