• Haha, ik had vandaag zo kunstgeschiedenis. En we moesten een of andere stomme balletdans kijken, met lelijke muziek op de achtergrond. Ik viel zowat in slaap tijdens die les, zo saai was het.
    Maar op een gegeven moment dus mijn kunstgeschiedenis lerares: 'Wat vinden jullie van de muziek?'
    Ik net iets te hard: 'KUTMUZIEK'
    Zij: 'Goedzo Rosie, kerkmuziek inderdaad. Goed dat je dat weet!'
    Ik ging stuk van het lachen, serieus. Had ze me gelukkig verkeerd verstaan (krul)

    Verstaan leraren jullie wel eens verkeerd? : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HAHAHAHAHAHA.
    o-my-god !
    Dat is gewoon te grappig, nouja. Meestal horen ze mij niet, want ze zeggen nooit wat tegen mij.
    Maar dat van jou is wel faking grappig


    (hoera)


    Live life like a raver.

    Haha, blijkbaar praat ik echt heel stil en niemand verstaat me ooit. Al klinkt het voor mij wel alsof ik luid en duidelijk genoeg praat en als iemand dan twee keer 'wablieft?' moet zeggen vinden sommige mensen het leuk om 'Die verstaat ge nooit.' te zeggen en daar kan ik dus niet tegen. (cat)


    All was well.

    haha, dies goed!

    hahahaha :'D
    ik word altijd verstaan
    want ik praat hard . xd

    Coloured schreef:
    hahahaha :'D
    ik word altijd verstaan
    want ik praat hard . xd


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Magnifique schreef:
    Haha, blijkbaar praat ik echt heel stil en niemand verstaat me ooit. Al klinkt het voor mij wel alsof ik luid en duidelijk genoeg praat en als iemand dan twee keer 'wablieft?' moet zeggen vinden sommige mensen het leuk om 'Die verstaat ge nooit.' te zeggen en daar kan ik dus niet tegen. (cat)

    Dat heb ik ook altijd. Dan staart de hele klas je aan. Lekker genant :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kerkmuziek vind ik eigenlijk heel mooi. Maar het was wel lollig.


    Proud.

    HAHAHA


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Coloured schreef:
    hahahaha :'D
    ik word altijd verstaan
    want ik praat hard . xd

    Wahahaha :'D Grappig xD

    Ik heb het te vaak meegemaakt dat een leraar of iemand mij verkeerd heeft verstaan :'D


    You can run but not hide

    Heeel vaak. Maar ik ben daar blij om, want ze kom ik slimmer over.
    En soms ook het omgekeerde, hatelijk. :'D
    Zeg ik het juist en verstaan ze het mis. ;D

    Ja, die van geschiedenis verstaat altijd als ik iets over Joden zeg dat ik iets over mode zeg.

    Mij verstaan ze jammergenoeg wel vaak. Ik had laatst een debat met godsdienst. En toen zij ik per ongeluk (het floepte er echt opeens uit) godverdomme ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    GreenDayLove schreef:
    haha, dies goed!

    Ja, ik praat nogal zacht en als ik een fout antwoord geef ofzo, dan heeft hij/zij iets anders verstaan en dan zeggen ze: ja, (herhaal antwoord) goed gedaan! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.