• Ik haat het echt, er zit zo'n kind in onze klas en die liegt vaak en heeft nen grote mond en.. haat aan dat mens en ze roddelt, en nu ben ik echt boos geworden >< ze roddelt over iemand van men vrienden (zit in een andere klas) ik zo 'Stop is me roddelen!' en daarna.. ik: 'Is voor die een keer da gij uwe mond ni open trekt!' Ik krijg het van haar.. Zij mag wel tegen iedereen roepen enzo, maar niemand tegen haar, want is ze boos zenne >< ik krijg het van haar.. kwil echt van klas veranderen.. Hebben jullie zo'n dingen ook soms.. lucht hier je hart ^^ En wat doen jullie als er over jullie goede vriendin word geroddelt?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2010 - 20:28 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wat een kutwijf, daar ken ik er dozijnen van! Oo
    Ik zou alleen zo niet durven reageren als jij deed! :X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    *^&%$$&^*&^()(&*&^%$#@!$%^&*(

    Ik ken genoeg mensen die roddelen,
    maar als ze het over iemand hebben die ik goed ken dan doe ik net zoals jij,erg 'ruig' reageren :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ken er zo ook een aantal.
    Ik negeer ze, maar als het er echt op aan komt trek ik mijn mond nog wel eens open, ja (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ja,
    een meisje uit me klas heeft er voor gezorgt dat mijn lerares me niet meer mag O.O
    En dat is ook zo kind dat altijd schreeuwt, en als wij het doen moet je stil zijn.
    Snap zulke mensen niet.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Och, daar hoef ik me niet druk over te maken. Ik ben de baas in de klas. :Y)
    Nee grapje, xd Mijn klas is wel leuk.

    Alleen er zit 1 zo'n kind op mijn school en dat is zoooo'n bitch, ze kijkt altijd arrogant naar iedereen.
    En wanneer je geen vriendinnen met d'r bent haat ze je.
    En als ze je haat, haat ze je voor de rest van haar leven. D:

    GRRRRRRRRRRR