• Hey allemaal!

    Tussen het leren door kwam er een ingeving voor een eventuele SOTY-inzending en well... I got distracted :Y)
    Dus nu ben ik op zoek naar een cover, haha. Dit is mijn idee:

    Mijn broertje is vier en zijn naam is Ben.
    Als in: 'Ik Ben De Antichrist.'


    Kleine broertjes kunnen vermoeiend zijn, maar als jouw ouders de Antichrist op de wereld zetten, heb je wel een groter probleem dan een verloren afstandsbediening. X moet het al vier jaar doen met Ben, zijn demonische broertje, en tot nu toe gaat het tamelijk vlot. Tenminste, als je die paar keukenbranden en geterroriseerde leerkrachten niet meerekent. Maar wanneer Ben's teddybeer op bijna magische wijze in de onderwereld belandt, moet X alles op spel zetten om de knuffel weer bij Ben te krijgen, voor deze de grootste woedeaanval uit de geschiedenis in gang zet: de Apocalyps.


    Het wordt een humoristische fantasy.
    Ik heb geen afbeeldingen of zo, dus je krijgt daar een grote vrijheid in! Zolang het maar een connectie heeft met het verhaal, ben ik blij ^^
    Ik hou van simpele covers met een duidelijke titel - al zou ik ook graag een versie zonder willen, want het is nog een werktitel: Anti Beer
    Dat was het zo wel een beetje ^^ Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 23:34 ]


    Mhm?

    Ik ga iets proberen. Bc I’m feeling artsy


    look at the stars, look how they shine for you;

    I would draw u something but i'm not that gud and i don't have time lol

    :'(


    help

    Met én zonder titel ^^





    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik kan geen cover maken, maar dat verhaal klinkt echt geweldig :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Standal schreef:
    Met én zonder titel ^^






    Oh, ik vind hem mooi, maar de titel is nogal moeilijk te lezen. Kan hij misschien iets duidelijker? (:


    Mhm?

    Als ik de tijd heb,wil ik wel iets voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    ik wil ook wel even iets proberen :)


    cause i'm a little unsteady

    ^ Ah fijn ^^


    Mhm?

    Geen flauw idee of dit is wat je zoekt maar het was alleszins leuk om te maken (:



    onder spoiler staat de cover zonder tekst


    cause i'm a little unsteady



    Hij is wat kleurrijker en drukker geworden dan dat ik in eerste instantie in gedachten had.
    Ben benieuwd wat je ervan vind. (:

    Hier de versie zonder tekst:



    Nog wat specs:

    700x1000
    10 layers
    8 Different pictures used


    Credendo Vides

    @Oceaanwind: Ik vind het concept echt superleuk, maar het is naar mijn gevoel iets te veel geknip en geplak. Maar nog steeds beter dan ik zelf kan, haha.
    @DreamerN: Oh wauw, ik had er zelf niet echt meteen een idee bij, maar dit vind ik wel echt heel leuk! En eigenlijk helemaal niet te druk ^^


    Mhm?



    idk of dit iets is wat je leuk vindt of in gedachten had

    ik kan het lettertype en kleur enal aanpassen als je dat wilt

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 22:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:



    idk of dit iets is wat je leuk vindt of in gedachten had


    Ik vind het zalig, hahahaha. Maar ik denk niet dat het bij het verhaal past (:
    Thanks, tho ^^


    Mhm?

    bummer het ziet er wel grappig uit hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    bummer het ziet er wel grappig uit hahaha


    Ja, inderdaad, haha. Ik vind hem echt heel leuk, maar helaas.


    Mhm?