• Dat dachten mijn ouders, zus, vriendinnen, politie, school.. Iedereen.
    Dat kwam, omdat ik gewoon om drie uur uit was. Nou, ik had tegen m'n ouders gezegd dat ik na school naar Floor zou gaan om 'r verjaardagscadeautje te geven. I guess dat ik dat niet had gedaan.
    Dus, om half 6 wordt Christy, de zus van Floor, gebeld door mijn zus. Ik krijg 'r aan de lijn, en ik moet direct naar huis komen. Komt mijn moeder aan de deur van Floor, en die zegt dat ze doodongerust waren, en dat ze al mijn vrienden hadden gebeld, bij school waren langsgegaan en ook bij de politie waren geweest. ._.
    Ik kom thuis, en mijn ouders waren weer helemaal blij en mijn vader zegt: 'Je bent ook zó'n eikel hè.' Maar dan op zo'n manier dat ie opgelucht was en zo.
    Blijkbaar hadden ze me ook allemaal smsjes gestuurd met: 'Meis, gaat het wel goed, ik hoorde dat je nog niet thuis was... XX' Etc. 1000 keer gebeld.
    Mijn telefoon stond uit en lag op mn kamer. Tja..
    Ik voel me nu echt schuldig, want mijn zus dacht dat ik zelfmoord had gepleegd omdat ze een vriendin hadden gebeld, en die had gezegd dat ik me anders had gedragen vandaag. Dat klopte ook wel, ik was nogal stil vandaag. Weet zelf ook niet waarom. Dus ik snap heel goed dat ze het doodeng vonden. Ik zou niet weten wat ik had gedaan als ik in hun situatie zat..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha ergens vind ik het heel grappig :$ sorry Shireen.


    We can only learn to love by loving.

    Wow, best heftig D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Jeetje, nee naar de politie stappen zou mijn moeder niet doen, wel vrienden afbellen en zo. Maar pas na half 6, denk ik.

    Oei, niet zo slim.
    Volgende keer mobiel aan laten staan?
    Naja, kan gebeuren.


    Life is hard and then we die

    Cacharel schreef:
    Jeetje, nee naar de politie stappen zou mijn moeder niet doen, wel vrienden afbellen en zo. Maar pas na half 6, denk ik.

    Mijn moeder weet dat ik niet uit mezelf naar iemands huis ga, of blijf kletsen op school, dus dan ga je ook echt rare dingen denken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Mijn moeder weet dat ik niet uit mezelf naar iemands huis ga, of blijf kletsen op school, dus dan ga je ook echt rare dingen denken.

    Ja, dan snap ik de situatie wel. Ik blijf atijd nog even na kletsen, maar als ik naar iemand zijn huis ga, sms ik wel eventjes.

    Oeps, maar zo iets kan gebeuren.
    Maar wel fijn om te weten dat je ouders zo ongerust zouden zijn. Dan weet je de volgende keer dat je even naar huis moet bellen! :Y)


    -

    Ik heb het zelfde gehad alleen was mijn moeder echt kei boos en mijn vader kwam helemaal uit arnhem naar mij toe en hij was ook boos en hij moest huilen.
    Omdat ik om kwart over 3 uit was en om half 6 nog steeds niet thuis was ik was namelijk bij de friettent(cat)

    maar in jou geval ik snap je ouders dus goed en de volgende keer je mobieltje mee nemen xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    wow ;o ik zou ook schrikken hoor :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Beastie schreef:
    Wow, best heftig D:


    None but ourselves can free our minds.

    :O


    If your heart is in your dream no request is too extreme,

    Wij zijn goe bezig, ook al zegge ze van nie. :Y) -denkt aan dom liedje-


    All was well.

    Magnifique schreef:
    Wij zijn goe bezig, ook al zegge ze van nie. :Y) -denkt aan dom liedje-

    Lize, heb je weer eens van je gekke buien?(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    (...)
    Lize, heb je weer eens van je gekke buien?(krul)

    NEE. Dat heb ik altijd, my love. (krul)


    All was well.

    Wow dat was wel even schrikken voor je ouders ;O
    Mijn moeder belt me altijd 6302545 keer als ze niet weet waar ik ben en gaat dan mijn voicemail inspreken (die ik nooit beluister)


    bla bla bla