• Gegroet,
    Deel 15(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Pfffff (krul)


    Tanya is de beste.

    Wat wil Bill andere muziek maken ='O x'D
    Huh?? Ja ik heb het daar ook geleze ma ik kan nie volge xD

    Ik ben eht aan het vragen. Volgens Bomm wil Bill rock maken, maar ik weet niet zoals bijv. Metallica enzo, dat vroeg ik net(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hoe weet Bomm dat eigelijk allemaal =O

    Ik leg het zo allemaal uit, oké??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben eht aan het vragen. Volgens Bomm wil Bill rock maken, maar ik weet niet zoals bijv. Metallica enzo, dat vroeg ik net(cat)
    Metallica (H)

    Ik leg het zo allemaal uit, oké??
    Okee!! Ma rock is tog okee? xD

    Weetje wat ik echt haat? Geobsideerde/hysterische TH fans !!! sorry als jullie zo zijn

    Weetje wat ik echt haat? Geobsideerde/hysterische TH fans !!! sorry als jullie zo zijn
    Defineer geobsedeerd en hysterisch xD

    Ze willen dezelfde richting als Green Day enzo. Dat hoorde ik net van der.

    Weetje wat ik echt haat? Geobsideerde/hysterische TH fans !!! sorry als jullie zo zijn

    Ik vind ze ook niet echt leuk, maar voor concerten enzo vroeg opstaan en dan gewoon lekker fan zijn doe ik wel, maar niet de hele dag 'Tokio Hotel rockt' over de straat roepen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ze willen dezelfde richting als Green Day enzo. Dat hoorde ik net van der.
    (...)
    Ik vind ze ook niet echt leuk, maar voor concerten enzo vroeg opstaan en dan gewoon lekker fan zijn doe ik wel, maar niet de hele dag 'Tokio Hotel rockt' over de straat roepen x'D
    Jhaa okee dat laatste nu idd ook weer nie xD

    Ze willen dezelfde richting als Green Day enzo. Dat hoorde ik net van der.
    (...)
    Ik vind ze ook niet echt leuk, maar voor concerten enzo vroeg opstaan en dan gewoon lekker fan zijn doe ik wel, maar niet de hele dag 'Tokio Hotel rockt' over de straat roepen x'D

    Ja dat doe ik nu ook niet >< Over de straat gaan gillen dat ik TH fan ben. Das gewoon erg en zielig. ><


    Tanya is de beste.

    (...) Defineer geobsedeerd en hysterisch xD
    zoals fans die heel erg verliefd zijn op een van hun, of mensen platduwen of pijn doen op concerten en alleen maar naar TH luisteren.. en die commerciele troep haat ik ook

    (...)
    Ja dat doe ik nu ook niet >< Over de straat gaan gillen dat ik TH fan ben. ><


    Ik ook niet >< Maar ik draag wel shirts, zoals nu ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)zoals fans die heel erg verliefd zijn op een van hun, of mensen platduwen of pijn doen op concerten en alleen maar naar TH luisteren.. en die commerciele troep haat ik ook
    Jhaa daar heb je gelijk in daar hou ik ook nie van!