• Gegroet,
    Deel 15(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ze willen dezelfde richting als Green Day enzo. Dat hoorde ik net van der.
    (...)
    Ik vind ze ook niet echt leuk, maar voor concerten enzo vroeg opstaan en dan gewoon lekker fan zijn doe ik wel, maar niet de hele dag 'Tokio Hotel rockt' over de straat roepen x'D
    Dat doe ik ook vroeg opstaan enzoo maar dat is het enige wat ik voor hun over heb :X

    (...)zoals fans die heel erg verliefd zijn op een van hun, of mensen platduwen of pijn doen op concerten en alleen maar naar TH luisteren.. en die commerciele troep haat ik ook

    Even checken bij mezelf:
    Ik ben niet verliefd XD
    Ik duik weg als ze beginnen te duwen of pijn doen XD
    TH luisteren, ja, maar ook veel andere shit.
    Commerciele troep, Nja, ik heb wel wat van ze ><


    Tanya is de beste.

    Jhaa die commerciele troep heb ik ook, ma de rest nie, verliefd enzo alleen geilen xD da mag nog he?? :D

    I cekck ook;

    Ik ben niet verliefd, vind ze wel knap :X
    Ik vind eht zwaar pijnlijk als ze gan duwen in de rij [Wordt weer claustrofobisch bij de gedachte aan 1406]
    Ik luister naar TH maar ook andere bands
    En ik vind het dus niet leuk dat ze zo commercieel zijn, maar dan kan ik wle lekker shirts kopen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    met commerciele troep bedoel ik dus dat je alles wilt van TH zoals tassen,petten,dekens,schoenen... een T-shirt of trui vind ik goed dat is dan ook nieet zooo overdreven

    Jhaa die commerciele troep heb ik ook, ma de rest nie, verliefd enzo alleen geilen xD da mag nog he?? :D
    Geilen mag kbedoel hallooo hoe kun je nu niet op Tom geilen x'D

    (...)Geilen mag kbedoel hallooo hoe kun je nu niet op Tom geilen x'D
    Jhaa idd ale voor mij Bill dan, ma ik geil ook op de andere xD

    oja en dat ze Engels zingen vind ik er zoo over want hun uitspraak is zoo slecht

    met commerciele troep bedoel ik dus dat je alles wilt van TH zoals tassen,petten,dekens,schoenen... een T-shirt of trui vind ik goed dat is dan ook nieet zooo overdreven

    Oke, dan ben ik ook tegen Commerciële troep,
    ik bedoel, ik ga heus niet rondlopen met schoenen van hen.. ><


    Tanya is de beste.

    (...)Geilen mag kbedoel hallooo hoe kun je nu niet op Tom geilen x'D

    Idd, TOM <3


    Tanya is de beste.

    oja en dat ze Engels zingen vind ik er zoo over want hun uitspraak is zoo slecht
    Tjhaah das voor die stomme amerikane da ze da doen! Ze vinden zelf Duits ook leuker & kvind da ze op concerte int Duits moete zinge

    Moet er trouwens iemand 69 posters hebben? x'D

    oja en dat ze Engels zingen vind ik er zoo over want hun uitspraak is zoo slecht


    Ik vind dat ook sucken hoor -.-'
    En Bill heeft een relatie-verbod. Dat doe je toch net met een jongen van 18 die niet eens kan experimeteren met meiden ofzo??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    oja en dat ze Engels zingen vind ik er zoo over want hun uitspraak is zoo slecht


    Soooooo Right :')


    Tanya is de beste.

    Moet er trouwens iemand 69 posters hebben? x'D


    Ik =D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42