• Gegroet,
    Deel 15(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Ik vind dat ook sucken hoor -.-'
    En Bill heeft een relatie-verbod. Dat doe je toch net met een jongen van 18 die niet eens kan experimeteren met meiden ofzo??
    Relatie-verbod?? Leg uit xD

    (...)

    Ik vind dat ook sucken hoor -.-'
    En Bill heeft een relatie-verbod. Dat doe je toch net met een jongen van 18 die niet eens kan experimeteren met meiden ofzo??

    Das echt erg. Komaan, laat dat jongentje is verliefd worden :'D


    Tanya is de beste.

    Jaa ikee wil posterss!! xD

    Moet er trouwens iemand 69 posters hebben? x'D

    Ik niet. Heb er al genoeg ><


    Tanya is de beste.

    (...)

    Ik vind dat ook sucken hoor -.-'
    En Bill heeft een relatie-verbod. Dat doe je toch net met een jongen van 18 die niet eens kan experimeteren met meiden ofzo??
    ja idd en die jongen is heus niet zo onschuldig zoals ze ons laten denken x'D de fucker x'D

    Das erg da hij een verbod heeft ale komaan!! Ik bedoel Tom heeft tog ook geen onenight stand verbod ofzo xD

    Maar voor de rest hou ik van TH !! x'D

    Kijk:
    Als je 18 bent, een superster en je hebt bijna tot geen tijd. Dan mág je gewoon geen vriendin/vriend hebben. Dat is slecht voor je image en al die shit eromheen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Juhpsss me too! (H)(H)

    Kijk:
    Als je 18 bent, een superster en je hebt bijna tot geen tijd. Dan mág je gewoon geen vriendin/vriend hebben. Dat is slecht voor je image en al die shit eromheen.

    Das super erg voor hem :'O


    Tanya is de beste.

    Maar voor de rest hou ik van TH !! x'D

    Ik ook <3


    Tanya is de beste.

    Das erg da hij een verbod heeft ale komaan!! Ik bedoel Tom heeft tog ook geen onenight stand verbod ofzo xD


    Kijk; de meeste dingen die ze zeggen zijn leugens. Nummer 1 is al dat Bill niet zijn eigen soort muziek mag maken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Das erg da hij een verbod heeft ale komaan!! Ik bedoel Tom heeft tog ook geen onenight stand verbod ofzo xD
    Volgens mij neukt bill ook wat af hoor

    Kijk:
    Als je 18 bent, een superster en je hebt bijna tot geen tijd. Dan mág je gewoon geen vriendin/vriend hebben. Dat is slecht voor je image en al die shit eromheen.
    Omg, wa een shit zeg man, ik bedoel moet hij dan heel zn leve alleen leve ofzo xD

    (...)
    Ik ook <3


    Me tooo<33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42